Vierailija

Tuossa justiinsa laskeskelin, että 500 euroa menee ja on tuo ihan älytön summa lopulta.

• ylös 15
  • alas 2

Sivut

Kommentit (49)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan ollenkaan. Minulle joko tarjotaan, tahi makselen perintötililtäni.

Miten  voi maksaa perintötililtä omia ryyppyreissuja? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon, Ap! Mieti mitä muuta kivaa saisit tuolla summalla?

En tiedä, kun en ole lähinnä muuta vailla. 

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Ei yhtään, joskus jos on juhlat, niin ostan reippaammin ehkä 300€. Sitten pari kertaa vuodessa baariin (kun ei ole korona) 200€.

Eli 50€/kk keskimäärin.

Vierailija

Nyt kun ravintolatkin ovat kiinni niin rahaa menee viikottaiseen 0,33l saunasiideriin, joten kuukaudessa kulut ovat alle 10e.

Vierailija

Nyt kun on tullut rose proseccoja, niin niitä menee viikonloppuisin vaimon kanssa pari pulloa. Kuukaudessa n. 100Eur (2x4x12,5Eur). Olisi sille rahalle muutakin käyttöä, mutta joskus on kiva hemmotella itseä ja leikkiä varakasta.

j.k. Zonin Rose Prosecco on muuten hyvää. Tosin se on jo vajaa 15E pullo.

Vierailija

Mulla on myös yksi kaveri joka valittaa aina, kun asuu huonosti, huonolla alueella. Aina haaveilee pihasta ja grillistä. Sitten menee varmaan tuo 500€/kk alkoholiin. Silläkin rahalla saisi jo omakotitaloa maksettua hyvin ja grilliä hommattua. Ärsyttää, toivottavasti sinä et valita puutetta kavereille.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

0-20€. Kesäisin saattaa mennä vähän enemmän, mutta näin talvisin tulee lähinnä viinipullo ostettua silloin tällöin.

Tuo on ihan järkyttävä summa, mieti mitä kaikkea sillä saisit!

Vierailija

Tällä hetkellä en montaakaan euroa, kun juon enimmäkseen pontikkaa. Baariin on joskus mennyt varmaan tonni kuussa.

Vierailija

Vaihtelee tietysti jonkun verran mutta sellainen 300-500 kuussa. Joskus jos on juhlia niin enemmän kun tulee ostettua hintavampia samppanjoita.

Vierailija

0 euroa. Alkoholitonta olutta ostan muutaman pullon mutta en aina sitäkään. Voin skoolata samppanjalla jos on sellaisia tilaisuuksia missä sitä tarjoillaan. Voisin juoda samppanjaa vähän vaikka joka päivä jos sitä olisi aina tarjolla. Nyt voi mennä vuosiakin ilman, en vaivaudu itse ostamaan. Alkon jonossa vietetty aika olisi ajantuhlausta.

Vierailija

N. 100€/kk. Kesällä menee enemmän, jos käyn terasseilla ja festareilla tai ulkomailla. Kotona ryyppäämiseen toi satku.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös yksi kaveri joka valittaa aina, kun asuu huonosti, huonolla alueella. Aina haaveilee pihasta ja grillistä. Sitten menee varmaan tuo 500€/kk alkoholiin. Silläkin rahalla saisi jo omakotitaloa maksettua hyvin ja grilliä hommattua. Ärsyttää, toivottavasti sinä et valita puutetta kavereille.

En valita mitään puutetta, kun ei ole mitään puutetta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
0 euroa. Alkoholitonta olutta ostan muutaman pullon mutta en aina sitäkään. Voin skoolata samppanjalla jos on sellaisia tilaisuuksia missä sitä tarjoillaan. Voisin juoda samppanjaa vähän vaikka joka päivä jos sitä olisi aina tarjolla. Nyt voi mennä vuosiakin ilman, en vaivaudu itse ostamaan. Alkon jonossa vietetty aika olisi ajantuhlausta.

Sama jatkaa. En mieti rahanmenoa, vaan ajankäyttöä. Lopputulos on, että rahaakin säästyy enemmän kuin jos yritän venyttää penniä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.