Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli niin paha mieli kaupassa

Vierailija
07.04.2021 |

Annoin yhdelle vanhalle, huonokuntoiselle miehelle pullonpalautusjonossa omista pulloistani kolme isoa, koska se mies ehti valittaa kolmelle eri ihmiselle ennen minua, että pullonpalautusautomaatti ei huoli hänen kolmea isoa pulloa. Lopulta valitti minullekin ja minua kävi häntä sääliksi, joten ajattelin antaa hänelle omistani, vaikka olen itsekin köyhä yh-äiti. Kun olin antanut pullot hänelle, hän ei edes kiittänyt. Yritin puhua hänelle vielä jotain siinä samalla kun olimme siinä pulloautomaatilla, mutta olin aivan hiljaa, ihan kuin minua ei olisi ollutkaan.

Ehkä tässä se syy, miksi olen köyhä yh-äiti. Annan, mutta koskaan en saa mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset provot saavat minut inhoamaan elämääni ja painostavat voimakkaasti. Olisi aivan pakko löytää mies ja pysyä sitten loppuikäni naimisissa vaikka väkisin, etten päätyisi säälittäväksi yh-äidiksi. Vaikka mies pahoinpitelisi ja uhkaisi riistää henkeni, niin pitäisi vain olla kilttinä hänen rinnallaan, etten putoaisi b-luokan kansalaiseksi. Ei ole naisen elämä helppoa tai tasa-arvoista vieläkään.

Tai sit voisit ottaa vaan sen kiltimmän puoleisen miehen.

No niitä kilttejä ja fiksuja ei ole oikein vapaana, ellei ole pariutunut pysyvästi jo lukioiässä tai viimeistään parikymppisenä. Eli jos haluaa älykkään ja kiinnostavan miehen yli 25-vuotiaana, niin on valittava joku hieman vaikealuonteinen.

On pakko alkaa leijonan kesyttäjäksi ja sitten on koko miessukupolven syy kun tulee turpaan. :D

Ei, vaan nainen on unohtanut pariutua ajoissa.

Vierailija
22/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että myötätuntoa ja ystävällisyyttä jotkut pitää nykyään nolona ja "toisten asioihin puuttumisena". 

Olen samaa mieltä. Mutta ei voi mitään. Näillä arvoilla mennään me heikommat nykyajan arvojen pakottamina. Myötätunto on eräänlainen vamma ja ystävällisyys heikkouden merkki. Ainakin niille voittajatyypeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi naisvihatrollin iltaprovo.

Vierailija
24/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset provot saavat minut inhoamaan elämääni ja painostavat voimakkaasti. Olisi aivan pakko löytää mies ja pysyä sitten loppuikäni naimisissa vaikka väkisin, etten päätyisi säälittäväksi yh-äidiksi. Vaikka mies pahoinpitelisi ja uhkaisi riistää henkeni, niin pitäisi vain olla kilttinä hänen rinnallaan, etten putoaisi b-luokan kansalaiseksi. Ei ole naisen elämä helppoa tai tasa-arvoista vieläkään.

Suotta inhoat jos onnellisesti sinkku olet. Täällä sitä pysytellään juuri väkisin naimisissa jotta ei olisi se köyhä yh-äiti. Ei ole kyllä pahoinpitelyä, mutta ei juuri mitään muutakaan. Ei puhetta, ei nukuta samassa huoneessa, ei seksiä. Rahatilanne ihan hyvä, lapsilta ei puutu mitään. Vähän semmoista kulissien ylläpitoa ja ehkä niiden parempien aikojen odottelua, vai tuleeko niitä?

Vierailija
25/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä Vauvan keskusteluja. Putoan kärryiltä jatkuvasti.

Vierailija
26/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mielelläni jollekkin, joka jo on pulloautomaatilla, omat pulloni.  Mutta usein en viitsi vaivata tekemään sitä hommaa.  Itse pidän sitä pullojenpalauttamista tylsänä ja tahmasena työnä.  Olisi hyvä, jos vain voisi jättää johonkin tai antaa vain pois.

Vierailija
27/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä Vauvan keskusteluja. Putoan kärryiltä jatkuvasti.

Metakeskustelua vakitrollioletetun käänteisprovosta. Oli niin tai näin, niin takuup*ska olo näiden lukemisesta ainakin tulee.

Vierailija
28/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan mielelläni jollekkin, joka jo on pulloautomaatilla, omat pulloni.  Mutta usein en viitsi vaivata tekemään sitä hommaa.  Itse pidän sitä pullojenpalauttamista tylsänä ja tahmasena työnä.  Olisi hyvä, jos vain voisi jättää johonkin tai antaa vain pois.

Oliko ap:n kommentti?

Vierailija
29/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mielenkiintoinen palsta, koska jokaisen keskustelun näyttää avanneen ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä