Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolettomat miehet petikavereina

Seksivalistusta tarvitaan läpi elämän
07.04.2021 |

Olen +30v sinkkunainen. Olen tapaillut joitakin 35-40v miehiä, ja olen ollut aika yllättynyt siitä kuinka huolettomasti miehet harrastaa seksiä. Eli siis ilman kortsua. Yksikään ei ole kysellyt minulta taudeista, kaikki ei kysy edes onko minulla ehkäisyä. Kun huomautan asiasta niin vastaus on “no aattelin että sulla on pillerit”. Suuseksiä harrastetaan ihan tuosta vaan.

Pakko sanoa etten yhtään ihmettele miten miehet “joutuu” isäksi niin usein suunnittelematta ja parisuhteiden ulkopuolella. Olisin voinut pyöräyttää tässä jo mukulan jos toisenkin jos vaan olisin halunnut.

Ei minun otanta nyt iso ole, mutta onko muut törmänneet tälläiseen?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta auringon alla. Ihan samalla tavalla käyttäytyvät yli 50 vuotiaat miehet. Ei väliä onko naimisissa tai sinkku.

Riippuu miehestä. Jos on erityisen tyhmä niin sellaiselle ei ole mikään pakko pyllistellä.

Ei tietenkään ole pakko. Asian ydin oli se, miksi miehet jättävät ehkäisyn naisten huoleksi. Pelkkä tyhmyys sitä nimittäin ei selitä.

Vierailija
22/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis lorttoilet antamalla jokaisen äijän panna sinua paljaalla ja sitten vielä sanot että ne miehet on huolettomia?

Niin, se luetun ymmärtäminen 🙄

No tuohan kertoi antavansa pilluaan ihan paljaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis lorttoilet antamalla jokaisen äijän panna sinua paljaalla ja sitten vielä sanot että ne miehet on huolettomia?

No tuohan kertoi antavansa pilluaan ihan paljaalla.

Missä kohdassa tarkalleen ottaen?

Vierailija
24/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta auringon alla. Ihan samalla tavalla käyttäytyvät yli 50 vuotiaat miehet. Ei väliä onko naimisissa tai sinkku.

Riippuu miehestä. Jos on erityisen tyhmä niin sellaiselle ei ole mikään pakko pyllistellä.

Ei tietenkään ole pakko. Asian ydin oli se, miksi miehet jättävät ehkäisyn naisten huoleksi. Pelkkä tyhmyys sitä nimittäin ei selitä.

Ehkä sinun pitäisi kysyä sitä niiltä panoiltasi.

Mutta oikeastihan halusit vain haukkua miehiä, niitäkin joilla ei ole mitään osuutta siihen, että paneskelet ääliöiden kanssa.

Vierailija
25/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kertynyt kokemusta molemmista: niistä, jotka tuo kumit ja käyttää niitä ilman, että tarvitsee edes erikseen kehottaa, ja niistä jotka jättäisivät ne kernaasti pois jos vaan saisivat. Puolisoksi valikoitui luonnollisesti mies, joka piti kortsuja itsestäänselvyytenä ja ehkäisyä meidän molempien asiana. Tämä on siunaus, kun ei ole tahtonut löytyä hormonaalista ehkäisyä, joka passaisi mulle, ja sperma rehellisesti sanoen saa mun alapääni haiskahtamaan pesuista huolimatta. Ihana mies käyttää kortsuja mukisematta vieläkin :)

Mutta puhuin tuosta aiheesta miespuolisen kaverin kanssa (siis ei koskaan harrastettu seksiä keskenämme) ja hän sanoi suhtautuvansa sukupuolitauteihin samaan tapaan kuin vaikkapa flunssaan tai mahatautiin. Ihmisestä toiseen kuulemma tarttuu jos jonkinmoista virusta ja bakteeria, eikä siinä ole mitään sen kummempaa. Huomautin, että miehen kehossa oireettomat ja jäljittämättömät taudit voi aiheuttaa naisille esimerkiksi hedelmättömyyttä tai jopa syövän. Mutta eipä hän kokenut tämän koskettavan itseään millään tapaa. Mua kyllä hämmästytti se, että miten miehelle, joka kieltäytyi täysin käyttämästä kortsua koskaan kenenkään kanssa löytyi niin paljon auliita naispuolisia kumppaneita. (Koska niitä riitti; sen verran läheltä kaverin menoa katselin.)

Vierailija
26/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eipä se kumikaan kaikkia tauteja estä, eikä se myöskään ole 100% ehkäisykeino.

AP jakaa itse tussuaan näille miehille 

Taidat olla jo hieman ikääntynyt.

Vierailija
27/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oikeastihan halusit vain haukkua miehiä, niitäkin joilla ei ole mitään osuutta siihen, että paneskelet ääliöiden kanssa.

Joku näköjään hermostui.

Vierailija
28/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, niin tuttua sinkkuajoilta.

-Oota, haen kumin.

-Täh? Miks? Ei mulla oo mitään tauteja.

-Koska oot käyny testeissä?

-En oo missään testeissä käyny.

Yhdelle sanoin että mä en tiedä onko mulla tauteja. Äijä oli hetken hiljaa ja naurahti että sitä hän ei tullut ajatelleeksi.

Laitoin noi kumivänkääjät aina suoraan pihalle. Meni maku koko touhusta.

Toisaalta taas oli fiksujakin. Yksi loukkaantui kun kysyin onko kumia vai haenko oman. Sanoi että ei olisi antanut tilanteen edetä niin pitkälle ellei olisi.

Mutta joo, uskomattomalta tuntuu. Nämä samat herrasmiehet sitten varmaan vinkuvat vauvapalstalla tulleensa "huijatuksi" isiksi. Tai järkyttyvät suuresti kun oireeton tauti onkin tehnyt pysyvää vahinkoa.

Vierailija
29/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä joku teinipissis, jos luulet että kondomi on 100% ehkäisykeino, taudeista puhumattakaan 

Vierailija
30/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä joku teinipissis, jos luulet että kondomi on 100% ehkäisykeino, taudeista puhumattakaan 

Nyy huomasitkin että se oma luetunymmärtäminen tosiaan on perunan tasolla. :D

Vierailija
31/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä   70- luvulla nuoruuttaan eläneillä oli paljon villimpää.  Mutta sitten se loppui ja väheni  kummasti kun  80 luvun a lussa tuli  aids. Aika moni lopetti  " kaveripanot " Kondomiinkaan ei voinut luottaa.Avoliittokin alkoi olla  hyväksytty juttu.

Vierailija
32/36 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, noita sankareita tuntuu riittävän.

Kerran kävi sellainen tilanne, että yksi "herrasmies" ei halunnut käyttää kumia ja kun totesin hänelle, että sitten jää petipuuhat väliin, niin hän alkoi haukkumaan mua. Totesin, että mun ei tarvitse kuunnella tollasta paskaa ja heitin hänet pihalle.

Näin kilttinä miehenä täytyy taas tiedustella, että mistä te oikein löydätte näitä miehiänne?

Vierailija
33/36 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku näköjään hermostui.

Meneekö miesvihaketju pilalle? Voi kyynel

Vierailija
34/36 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noita sankareita tuntuu riittävän.

Kerran kävi sellainen tilanne, että yksi "herrasmies" ei halunnut käyttää kumia ja kun totesin hänelle, että sitten jää petipuuhat väliin, niin hän alkoi haukkumaan mua. Totesin, että mun ei tarvitse kuunnella tollasta paskaa ja heitin hänet pihalle.

Näin kilttinä miehenä täytyy taas tiedustella, että mistä te oikein löydätte näitä miehiänne?

Baarista narikkajonossa, joskus jopa vasta taksijonossa.

Koomista kyllä että tuollainen  r ä k ä h u o r a  käyttää termiä "herrasmies"

Oot varmaan sama kaveri joka vinkuu täällä päivät pitkät mie s v i ha sta. :D

Vierailija
35/36 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä niin että jos tyyppi itse ehdottaa kumia, niin hänen kanssan voisi naida ilmankin, koska hän tuskin tekee niin kaikkien kanssa. Mutta jos hän haluaa ilman, niin ei missään tapauksessa. Vähän niin kun pankkilaina, vaan niille joilla jo on rahaa, myönnetään. 

--

Nainen ehkä voisi vielä jossain tilanteessa naidakin ilman kumia, koska hän itse tietää onko hänellä pillerit vai ei. 

Sen sijaan mieheltä vaaditaan aika suurta luottamusta tuntemattomaan naiseen, että suostuu sänkyyn ilman ehkäisyä, jota tietää käytettävän. 

--

Monet väittää että kortsu vie tunnon. Itse en ole kyllä huomannut. Minusta se on oikeestaan aika kiihottava, koska se assosioituu uuteen suhteeseen. 

Että taitaa olla enemmän mielikuvakysymys, että kova jätkä panee paljaalla. Vastuuttomia tyyppejä riittää kaikissa sukupuolissa. 

Vierailija
36/36 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, niin tuttua sinkkuajoilta.

-Oota, haen kumin.

-Täh? Miks? Ei mulla oo mitään tauteja.

-Koska oot käyny testeissä?

-En oo missään testeissä käyny.

Yhdelle sanoin että mä en tiedä onko mulla tauteja. Äijä oli hetken hiljaa ja naurahti että sitä hän ei tullut ajatelleeksi.

Laitoin noi kumivänkääjät aina suoraan pihalle. Meni maku koko touhusta.

Toisaalta taas oli fiksujakin. Yksi loukkaantui kun kysyin onko kumia vai haenko oman. Sanoi että ei olisi antanut tilanteen edetä niin pitkälle ellei olisi.

Mutta joo, uskomattomalta tuntuu. Nämä samat herrasmiehet sitten varmaan vinkuvat vauvapalstalla tulleensa "huijatuksi" isiksi. Tai järkyttyvät suuresti kun oireeton tauti onkin tehnyt pysyvää vahinkoa.

Isäksi huijaaminen tapahtuu lähinnä parisuhteessa, koska harva nainen haluaa baaripanon lapsen. Suhteessa taas nainen voi kaataa käytetyn kumin sisällön sisäänsä tai tehdä kumeihin reikiä. En koe olevani niin Adonis, että naapurin Ritva haluaisi siemeneni.