Huolettomat miehet petikavereina
Olen +30v sinkkunainen. Olen tapaillut joitakin 35-40v miehiä, ja olen ollut aika yllättynyt siitä kuinka huolettomasti miehet harrastaa seksiä. Eli siis ilman kortsua. Yksikään ei ole kysellyt minulta taudeista, kaikki ei kysy edes onko minulla ehkäisyä. Kun huomautan asiasta niin vastaus on “no aattelin että sulla on pillerit”. Suuseksiä harrastetaan ihan tuosta vaan.
Pakko sanoa etten yhtään ihmettele miten miehet “joutuu” isäksi niin usein suunnittelematta ja parisuhteiden ulkopuolella. Olisin voinut pyöräyttää tässä jo mukulan jos toisenkin jos vaan olisin halunnut.
Ei minun otanta nyt iso ole, mutta onko muut törmänneet tälläiseen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ehkäisy on molempien vastuulla.
Mitä tarkoitat? Tottakai on. Minulla on aina kondomeja ja aina vaadin sen käyttöä. Ja kerron että itselläni ei ole muuta ehkäisyä.
Mutta moni mies laittais vaan menemään ellen sanoisi mitään. Mielestäni ollut melko yllättävää. Ap
Ihan yhtä holtittomia ne parikymppisetkin on. Suunnilleen puolet haluaisi puuhailla ilman ehkäisyä.
N40
Miksi kiinnostut noin tyhmistä? Onko tyhmyys siis se sun juttu?
Miksi harrastat suuseksiä randomeiden kanssa?
Harrastin 20-30 vuotiaana irtosuhteita, eikä yksikään mies koskaan oma-aloitteisesti halunnut ehkäisyä. Ei yksikään.
Joo olen itse aika huoleton mies. Yolo jne. En ole tietääkseni saanut muita tauteja kuin kondiksen.
Itse kerron heti ensitapaamisella, että panen vain anaaliin. Paljaalla. En ota mitään riskejä. Pääosin naiset ottaa tämän tiedon tosi kivasti vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta auringon alla. Ihan samalla tavalla käyttäytyvät yli 50 vuotiaat miehet. Ei väliä onko naimisissa tai sinkku.
Riippuu miehestä. Jos on erityisen tyhmä niin sellaiselle ei ole mikään pakko pyllistellä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kerron heti ensitapaamisella, että panen vain anaaliin. Paljaalla. En ota mitään riskejä. Pääosin naiset ottaa tämän tiedon tosi kivasti vastaan.
Ei se kiljuminen aina ole merkki siitä että ne otti sen kivasti. Minäkin kuvittelin aikoinani että olen yhtä ihq kuin Neumann kun tytöt kiljuivat lähentymisyritysteni aikana kuin Dingon konsertissa mutta myöhemmin minulle paljastuikin että ne ei tykänneet kun tartuin ensimmäisen vasurilla tisseistä ja oikealla perseestä.
Jaa? Itse olen harrastanut irtoseksiä miesten kanssa eikä ole ollut koskaan mitään vastahakoisuutta kumiin. Ja jos joku on vonkunut paljaalla, en ole tavannut kyseistä tyyppiä.
M-45
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa helpolta tapaukselta
Paheksukaamme kaikki yhdessä.
Ja sit nää samat naiset levittää tauteja muihin
Jaa, oma kokemukseni on, että he joilla äo on positiivinen luku, eivät suostu parittelemaan ilman kumia. Tietyissä piireissä hyvin yleistä tämä, mutta ymmärrän ettei ap tapaa heitä/ei halua heitä pumppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis lorttoilet antamalla jokaisen äijän panna sinua paljaalla ja sitten vielä sanot että ne miehet on huolettomia?
Niin, se luetun ymmärtäminen 🙄
Panen vain miesten kanssa niin ei tarvitse käyttää kumia.
M40
Mikset käytä naisten kondomia vaan sysäät vastuun miehille?
Kannattaa ehkä tarkastella tapaa, jolla valitset seurasi.
Joo, noita sankareita tuntuu riittävän.
Kerran kävi sellainen tilanne, että yksi "herrasmies" ei halunnut käyttää kumia ja kun totesin hänelle, että sitten jää petipuuhat väliin, niin hän alkoi haukkumaan mua. Totesin, että mun ei tarvitse kuunnella tollasta paskaa ja heitin hänet pihalle.
Kyllä se ehkäisy on molempien vastuulla.