Olen googlaillut pari päivää parisuhdeongelmia, seurauksena FB mainosti miehelle deittipalvelua
On jo aikaisemmin huomattu, että FB ja Google tietävät meidän olevan naimisissa ja kohdentavat mainoksia sen mukaisesti. Mutta tämä on jo aika pelottavaa.
Mies naureskeli asialle tänään ('miksiköhän FB mainostaa tällaista kun tietää minun olevan naimisissa'). En viitsinyt sanoa mitään, mutta tosiasiassa olen käyttänyt viime päivät googletellen parisuhdeongelmia ja keinoja niiden ratkaisemiseen.
Tietääköhän FB:n algoritmi jo ennalta, mihin tämä johtaa?
Kommentit (6)
Joo, tuo on tuttua. Sitten kun miehesi on klikkaillut niitä deittipalstojen vinkkejä teille alkaa tulla lakitoimistojen mainoksia
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo on tuttua. Sitten kun miehesi on klikkaillut niitä deittipalstojen vinkkejä teille alkaa tulla lakitoimistojen mainoksia
Seuraava vaihe lienee jonkun vuokrafirman hetivalmiit kaksiot?
Oltiin seurusteltu jo hyvän aikaa mutta vasta kun laitettiin facebookiin että ollaan suhteessa alkoi minulle joka kevään lähestyessä paukkua häämainoksia. Loppuivat kun täytin 30, olen kai facen mielestä liian vanha menemään naimisiin nyt.
Sen sijaan minun pitäisi alkaa sen mielestä luovuttaa munasoluja nyt.
Kyllä se sinun miehesi on käynyt ihan itse siellä ensin klikkailemassa. Sitten muka heh heh miksiköhän näitä mainoksia tulee heh heh.
Kannattaa varmaan jo alkaa jakaa lusikoita