Jos sinun olisi pakko osallistua johonkin tosi-tv-sarjaan
ja saisit itse valita mihin, minkä valitsisit ja miksi?
Minä valitsisin varmaan Temptation Islandin. Ilmaista viinaa, ilmainen biletysloma täysihoidolla ja hyvällä tuurilla muillakin hoidoilla.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssii tähtien kanssa. Ois aika siistiä päästä sen tason ammattilaisten yksityiskurssille
Tosi-tv?
Vanhanaikasena ihmisenä aattelin että ei-näytelty viihde = tosi-tv, mut joo ei tää ehkä nyt ihan sitä kategoriaa kuitenkaan oo 😅
Se Heikki Paasosen peli-show jossa tiputettiin niitä palloja ja toinen vastaa niihin kysymyksiin.
Diili, odottaisin sopivaa hetkeä ja sitten heittäisin kermakakun Jaajon ärsyttävään naamaan
No nyt kun olen katsellut Diiliä, niin sinne ehkä voisin hakeakin. Tarvittavaa osaamista löytyy, ja olisihan se ihan hauska kokemus. Tosin en kyllä haluaisi mitään Jaajon kehitysjohtajan töitä, joku rahapalkinto olisi kivempi.
Maajussille morsian :D En taatusti tulisi valituksi, joten osallistuminen jäisi kirjetasolle.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko miljonääriksi
Ei se ole tositv:tä. Se on visailuohjelma.
Lottovoittajan unelmakoti. Tarvinneeko tuota sen kummemmin perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssii tähtien kanssa. Ois aika siistiä päästä sen tason ammattilaisten yksityiskurssille
Tosi-tv?
Vanhanaikasena ihmisenä aattelin että ei-näytelty viihde = tosi-tv, mut joo ei tää ehkä nyt ihan sitä kategoriaa kuitenkaan oo 😅
Kyllä mä kans ajattelisin, että ei-näytelty eikä (liian) valmiiksi käsikirjoitettu on tosi-tv:tä. Eli Amazing Race menee kategoriaan siinä kuin joku remppa- tai kokkausohjelmakin.
Selvityjät/Amazing Race, nykyisistä mitä tiedän/olen katsellut nuo ainoat mihin voisin harkita osallistuvani
Selviytyjät tai Fort Boyard olisi aika kovia, mutta huonolla uimataidolla hukkuisin heti ekassa jaksossa.
Eli varmaan joku remppa- tai sisustusformaatti. Tai Masked Singer Tavis, vaikkei ihan tosi-tv:tä olisikaan. Mikään ulkonäkö- tai biletyspainotteinen ei käy koska vihaan temppari-tyyppisiä panobimboja ja biledaneja, eikä kukaan tv-pomo edes kelpuuttaisi tällaista naamaa ja kroppaa telkkariin jos haluaa katsojia. Jos joku kehittää formaatin Rumalle epäkelvolle kumppani niin voisin olla tyrkyllä.
Selviytyjiin. Voi kun tulisi tavisversio, laittaisin heti hakemuksen.
Koko Suomi leipoo. Formaatti on jotenkin lempeä ja voisin osallistua siitä huolimatta, että omilla taidoillani putoaisin varmaan jo alkumetreillä.
Koko Suomi leipoo. Rakastan leipomista ja siellä on mukavan rento fiilis ainakin kameroiden välityksellä