Kuvaile suurin kokemasi vagina
Millainen on ollut suurin kokemasi vagina? Miten koit sen seksin saralla?
Ei trolleja, pliis.
Kommentit (15)
Näin videon missä aikuinen mies työnsi päänsä sisään. Se oli valtava vagina.
Minä olen nähnyt videon kun sieltä on tullut ihminen
Vierailija kirjoitti:
Ettet vaan olisi nähnyt juopotteluputkesi jälkimainingeissa silmänkääntäjä Kuikka Koposta. Se oli mennyt peräpäästä hevosen sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet vaan olisi nähnyt juopotteluputkesi jälkimainingeissa silmänkääntäjä Kuikka Koposta. Se oli mennyt peräpäästä hevosen sisään
Kirjoita goolen big vaginas niin ainakin kuvahaussa tulee heti kuva videosta.
Oli pieni ja hoikahko tyttö ja iso väljä ja märkä emätin. Oli muuten harvinaisen mahtavaa seksiä hänen kanssaan. Minulla kun oli nuorempana ongelmana että sain orgasmin liian nopeasti. Jos oli tiukka tyttö, en millään kestänyt montaa työntöä kun jo ruiskahti ja se oli sitten ohi. Tämän väljäpimppisen kanssa rakasteltiin pitkään ja nauttien. Tulin yleensä sitten kun tytöllä ensin tuli orgasmikouristukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällinen ja lääkkeet. Menepäs nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällinen ja lääkkeet. Menepäs nyt
Taidat olla lääkkeitten ja alkoholin sekakäyttäjä.
Minun vaginasta tullut kaksikin tyyppiä! Eikä ole mies vieläkään valitellut isoksi...
Se pää vaginaan-video on niin selvä feikki ettei mitään rajaa. Minkälainen puusilmä voi uskoa sen todeksi? Varmaa sama joka yksio vaikka Criss Angelin "taikatemput" todeksi🤦♂️
Sinne meni iso miehen käsi ihan helposti. Ja toinenkin lopulta ujuttamalla... Molemmat tykkäämme kovasti vaille suht suuri kaluni mitään erikoissäväreitä saanutkaan, niin hyvältä tuntui nussiminenkin tuon päätteeksi.
Se oli ensimmäinen kunnollinen seksikokemukseni. Olin aiemmin harrastanut vain suuseksiä.
Typy oli minua muutaman vuoden vanhempi sairaanhoitaja Itä-Suomesta. Ilmeisen kokeneempi seksin suhteen. Kun hän otti alushousuni pois, näin ilmeestä, että koko ei miellyttänyt. Olin silloin nuori mies ja suoritusvarmuus oli silloin hyvä, jotta tuo ei nyt stondikseen vaikuttanut.
En saanut neljän sentin paksuudellani oikein tuntumaa hänen pimppiinsä ja asentoa vaihdettaessa hän päästeli aivan kauheita pillupieruja. Aivan kuin kova veto olisi käynyt oven välistä.
Kaksi varvia sain kuitenkin pantua.
En sanoisi että isoja, mutta velttoja.
Naisen pimpissä on lihakset, joita useimmat naiset ainakin vähän pystyvät käyttämään, tietoisesti tai tiedostamatta. Yleensä seksistä tykkäävät naiset käyttävät noita ihan vaistomaisesti. olen tavannut ihan nuoriakin ihmisiä joilla pimppi oli kuin joustava putki, ei mitään liikettä. Ja toisaalta ihan rouvashenkilöitä ja perheenäitejä joilla on ihanan tiukka pillu, ja jotka osaavat suorastaan lypsää miestä niin että erektio kovenee ja orkku tulee kuin tykin suusta. Ei se katso ikää eikä kokoa.
Toki voihan olla fysiologisia eroavaisuuksia tai huonosti tehtyjä operaatioita tai jotain sellaista, mutta enpä toisaalta ole törmännyt mihinkään sellaiseen mitä ei olisi voinut saavuttaa joko harjoittelemalla tai velttoudella.
Suosittelen kyllä harjoittelemaan, jos yhtään kiinnostaa se, millaiset kyydit antaa, ja eiköhän se vaikuta omaankin nautintoon. Ehkä joku nainen osaa kertoa tästä harjoittelusta paremmin?
Kerran vuosia sitten löysin netistä erään silloin ehkä kolmikymppisen ? naisen, jonka luo pääsin hänen asunnolleen. Olin saanut kuvan, mutta en siitä tajunnut miten iso hän oikeastaan olikaan. No, itsekään en ole mikään adonis tms, vaan aika roteva äijä, mutta aika pulska hän kyllä oli.Kirjoittelu oli ollut niin kuumaa, että homman nimi oli alusta asti selvä eli seksiä kumpikin halusi heti.
Kun oltiin hyväilty ja suudeltu kiihottumiseen asti, oli aika mennä suihkuun ja sänkyyn heti. Hän kiihottui nopeasti ja ääneen aika pian.Hän halusi , että minä kävin ensin ja sitten hän. Kun hän sitten tuli suihkusta ja avasi pyyhkeen, leukani loksahti ihan. En ikinä ole nähnyt niin valtavaa laajaa tummaa karvoitusta, joka peitti koko isohkon alavatsan ainakin napaan. Siihen kun aloin uppoutua ja hyväilemään , oli pimperon ja klitoriksenkin löytäminen jo haasteellista :) Lopulta se löytyi..ja pääsin sisäänkin. Väljää oli aika lailla...Hän oli tosi kiihkeänä ja laukesi ääneen monesti kai. Jäi kyllä mieleen se kerta...
Näillä mitoillani suurinkin on sopiva.