Kun jatkuva paskantamisen tarve pilaa elämän......
Ei voi ajatella edes monen yön tapailuita miesten kanssa kun paskantamisen tarve on 1-3 kertaa päivässä. Ei ole elämisen arvoista elämää tämä :( Kukaan keksinyt ratkaisua ylivilkkaaseen suoleen?
Kommentit (28)
1-3 päivässä? Sehän on ihan normaalia. Itselläkin toimii suoli tehokkaasti, heti herätessä, ennen puolta päivää ja iltapäivällä joka päivä jo viidettä vuotta kun muutin elämäntavat terveelliseksi. Ei mitään ongelmaa.
normaali ihminen käy paskalla kerra viikkoon.
Ja miehet tietää että naiset paskoo. Se on ihan normaalia.
Olin tulossa ahdistusvatsan omaavana antamaan vertaistukea mutta tuohan on aivan normaalia? Korvien väli sen elämän taitaa sulla pilata...
Tiesithän, että kaikki ihmiset paskoo. Myös se sinun mahdollinen miesystävä. Sen vuoksi asuntoihin ja yleisiin tiloihin rakennetaan vessat.
Iloisia paskomishetkiä sinulle ja tulevalle miehellesi.
1-3 kertaa päivässä ei ole mitään, itse käyn pahimpina päivinä jopa 20 kertaa paskalla. Että joo. T. suolistosairas
Vierailija kirjoitti:
1-3 kertaa päivässä ei ole mitään, itse käyn pahimpina päivinä jopa 20 kertaa paskalla. Että joo. T. suolistosairas
1-3 kertaa on jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla mukavaa elellä viikon samat myrkkyjätteet sisällä.
Halutessasi voit jättää viljat kahdeksi viikoksi ja katsoa helpottuiko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yksi parhaita, ellei paras keino muhittaa itselleen suolistosyöpä.
Mies sai juuri tutkimuksesta diagnoosin: suolisto toimii moninkertasella nopeudella. Eli ruoka kulkee läpi tunnissa, kun normaalisti siinä kestää tunteja. Istui vessassa viisikin kertaa päivässä. Ratkaisuna syömisen harventaminen, eli välipalat pois. On toiminut.
Älä huoli. Kyllä mies on rakentanut taloonsa vessan näitä tilanteita varten. Jos hänellä ei ole sisävessaa jostain syystä, niin kyllä mökin takaa löytyy varmasti ulkovessa tai jonkinlainen riukusysteemi.
Vähennä ruokailua. Kahvi pois kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Kyllä mies on rakentanut taloonsa vessan näitä tilanteita varten. Jos hänellä ei ole sisävessaa jostain syystä, niin kyllä mökin takaa löytyy varmasti ulkovessa tai jonkinlainen riukusysteemi.
Mutta jos mies kuulee tai haistaa paskan :(
kuulostaa suolistosairaudelta.