Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tavallista on 55+ nuorekas ja vireä mies joka menee jopa kolmevitosesta jahtaa parisuhteeseen kolmekymppisiä naisia?

Vierailija
07.04.2021 |

Kiinnostaa onko tavallista

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on farmariasuste.

Vierailija
42/118 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh nuorekkaita miehiä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas mies kiinnostaa

Vierailija
44/118 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sinusta +35? Cruise on kyllä ikäisekseen ookoosti säilynyt, muutamien operaatioiden jälkeen, mutta ei kyllä 35 ikinä, sorry!

https://news.usni.org/2020/09/11/tom-cruise-top-gun-maverick-cast-buzz-…

Vierailija
45/118 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sinusta +35? Cruise on kyllä ikäisekseen ookoosti säilynyt, muutamien operaatioiden jälkeen, mutta ei kyllä 35 ikinä, sorry!

https://news.usni.org/2020/09/11/tom-cruise-top-gun-maverick-cast-buzz-…

Tai tarkemmin, jotkut 35-vuotiaat kyllä näyttävät tältä, mutta eivät ole nuorekkaita ;)

Vierailija
46/118 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas mies kiinnostaa

Legendaarinen kommentti

Vierailija
47/118 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jostain hoitoalan työpaikoilta, missä naisilla on kova vietti hoivata, koska omaishoitajaksihan tuossa joutuu pian.

Tämä ei sitten ollut suositus lähteä lähentelemään hoitsuja, vaan huomio siitä, että tuo on kovin epärealistinen lähtökohta iskemiselle. Tiedoksi.

Vierailija
48/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta

Vierailija
49/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt 55+ miestä, joka olisi nuorekas ja vireä ja menisi kolmevitosesta. Sen sijaan olen nähnyt liian monta 55+ miestä, joka kävisi 70+ miehestä, joka jahtaa huomattavasti nuorempia naisia huonolla menestyksellä.

Johtopäätös: ap käy 70+ miehestä, eikä hänell käy flaxi kolmekymppisten, saati viisikymppisten naisten kanssa.

N30

Esimerkiksi Tom Cruise

Hyvä esimerkki

Vierailija
50/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain komistuu uurteista.

Vierailija
51/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vireä 63v mies, jonka viesti poistettiin. Ostin farmarit ja takin. Otin permanentin takahiuksiin ja kävin ostamassa tennistossut. Kaupassa nuoret naiset katselivat hymyillen. Miksi tätä ei saa sanoa?

Vierailija
52/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vireä 63v mies, jonka viesti poistettiin. Ostin farmarit ja takin. Otin permanentin takahiuksiin ja kävin ostamassa tennistossut. Kaupassa nuoret naiset katselivat hymyillen. Miksi tätä ei saa sanoa?

Naisvihaa ehkä tai jotain

Vierailija
53/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varmaan joo tavallista, että tuon ikäiset miehet jahtaa nuorempia naisia, mutta ei ne kyllä näytä kolmekymppiseltä eikä edes nelikymppiseltä. Ne miehet itse LUULEE näyttävänsä, mutta todellisuudessa se, minkä he esim. vaatteiden osalta kuvittelevat nuorekkaaksi on kaikkea muuta ja se jo paljastaa heidän oikean ikänsä. Ne viiskymppiset, joita itse näin 30-vuotiaana pidän nuorekkaina, eivät mitenkään yritä olla sellaisia. Tulee enemmänkin luonnostaan elämänasenteesta se nuorekkuus.

Vierailija
54/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hymyilevät vaivaantuessaan, jotkut säälistä ja joitakin vain hymyilyttää hölmöys.

Vierailija
55/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kaikki noin 35-vuotiaat ja sen ikäiset miehet näyttävät niin vanhoilta, että en erota, minkä ikäisiä he ovat, he näyttävät vain yleisesti "vanhoilta". 45, 55 tai 65, ihan sama.

Vierailija
56/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin käänteisellä tyylillä - otin jo 18-vuotiaana kunnon etumatkan suoraan ruumishuoneelle, ja rokkaan vain nahkahousuja + viittaa.

Tulee katseita kaikenikäisiltä.

Vierailija
57/118 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
58/118 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa enkä tiedä ihmisten ikää

Vierailija
59/118 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yrittääkö se tosiaan pokata ystäväni aviomiestä silmiemme edessä? Kyllä vain!"

Tuijotamme ystäväni kanssa seurueen keskellä pyrähtänyttä tyttöä ihmeissämme.

Myöhemmin samana iltana toinen neito tulee kysymään mieheltä tulta. Hän kertoo olevansa kyllästynyt nuoriin neitsytpoikiin, nyt hän haluaisi oikean miehen. Vaikka sellaisen kuin kaverini aviomies. Minä en meinaa pysyä naurultani tuolilla - ihan absurdia!

Kun sama tilanne toistuu loppuillasta kolmannen kerran, alkaa hymy hyytyä jo minunkin huulillani. Tajuan, että vuosien vieriessä on tapahtunut jotain salakavalaa. Me olemme kyllä kaikki ikääntyneet ihan samaa tahtia. Olemme saaneet lapsia, makselleet asuntolainojamme ja suhanneet tukka putkella työn ja päiväkodin väliä. Mutta jostain syystä tällainen seesteinen varhaiskeski-ikäisyys pukee miehiä huomattavasti paremmin. Minä ja ystäväni - entiset ihanuudet! - olemme nuorempien silmissä väsähtäneitä tuulipukumammoja, charmantisti harmaantuvat miehet taas, hmmm, varsin potentiaalisia.

No, aina voi lohduttautua sillä, että onneksi ei sentään ole erehtynyt naimaan mitään teemuselännettä. Silloin se elämä vasta sietämätöntä olisikin.

Vierailija
60/118 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yrittääkö se tosiaan pokata ystäväni aviomiestä silmiemme edessä? Kyllä vain!"

Tuijotamme ystäväni kanssa seurueen keskellä pyrähtänyttä tyttöä ihmeissämme.

Myöhemmin samana iltana toinen neito tulee kysymään mieheltä tulta. Hän kertoo olevansa kyllästynyt nuoriin neitsytpoikiin, nyt hän haluaisi oikean miehen. Vaikka sellaisen kuin kaverini aviomies. Minä en meinaa pysyä naurultani tuolilla - ihan absurdia!

Kun sama tilanne toistuu loppuillasta kolmannen kerran, alkaa hymy hyytyä jo minunkin huulillani. Tajuan, että vuosien vieriessä on tapahtunut jotain salakavalaa. Me olemme kyllä kaikki ikääntyneet ihan samaa tahtia. Olemme saaneet lapsia, makselleet asuntolainojamme ja suhanneet tukka putkella työn ja päiväkodin väliä. Mutta jostain syystä tällainen seesteinen varhaiskeski-ikäisyys pukee miehiä huomattavasti paremmin. Minä ja ystäväni - entiset ihanuudet! - olemme nuorempien silmissä väsähtäneitä tuulipukumammoja, charmantisti harmaantuvat miehet taas, hmmm, varsin potentiaalisia.

No, aina voi lohduttautua sillä, että onneksi ei sentään ole erehtynyt naimaan mitään teemuselännettä. Silloin se elämä vasta sietämätöntä olisikin.

Normitilanne nuorekkaille miehille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi