Kuinka tavallista on 55+ nuorekas ja vireä mies joka menee jopa kolmevitosesta jahtaa parisuhteeseen kolmekymppisiä naisia?
Kommentit (118)
Onko tämä sinusta +35? Cruise on kyllä ikäisekseen ookoosti säilynyt, muutamien operaatioiden jälkeen, mutta ei kyllä 35 ikinä, sorry!
https://news.usni.org/2020/09/11/tom-cruise-top-gun-maverick-cast-buzz-…
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sinusta +35? Cruise on kyllä ikäisekseen ookoosti säilynyt, muutamien operaatioiden jälkeen, mutta ei kyllä 35 ikinä, sorry!
https://news.usni.org/2020/09/11/tom-cruise-top-gun-maverick-cast-buzz-…
Tai tarkemmin, jotkut 35-vuotiaat kyllä näyttävät tältä, mutta eivät ole nuorekkaita ;)
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas mies kiinnostaa
Legendaarinen kommentti
Varmaan jostain hoitoalan työpaikoilta, missä naisilla on kova vietti hoivata, koska omaishoitajaksihan tuossa joutuu pian.
Tämä ei sitten ollut suositus lähteä lähentelemään hoitsuja, vaan huomio siitä, että tuo on kovin epärealistinen lähtökohta iskemiselle. Tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt 55+ miestä, joka olisi nuorekas ja vireä ja menisi kolmevitosesta. Sen sijaan olen nähnyt liian monta 55+ miestä, joka kävisi 70+ miehestä, joka jahtaa huomattavasti nuorempia naisia huonolla menestyksellä.
Johtopäätös: ap käy 70+ miehestä, eikä hänell käy flaxi kolmekymppisten, saati viisikymppisten naisten kanssa.
N30Esimerkiksi Tom Cruise
Hyvä esimerkki
Minä olen vireä 63v mies, jonka viesti poistettiin. Ostin farmarit ja takin. Otin permanentin takahiuksiin ja kävin ostamassa tennistossut. Kaupassa nuoret naiset katselivat hymyillen. Miksi tätä ei saa sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vireä 63v mies, jonka viesti poistettiin. Ostin farmarit ja takin. Otin permanentin takahiuksiin ja kävin ostamassa tennistossut. Kaupassa nuoret naiset katselivat hymyillen. Miksi tätä ei saa sanoa?
Naisvihaa ehkä tai jotain
No se on varmaan joo tavallista, että tuon ikäiset miehet jahtaa nuorempia naisia, mutta ei ne kyllä näytä kolmekymppiseltä eikä edes nelikymppiseltä. Ne miehet itse LUULEE näyttävänsä, mutta todellisuudessa se, minkä he esim. vaatteiden osalta kuvittelevat nuorekkaaksi on kaikkea muuta ja se jo paljastaa heidän oikean ikänsä. Ne viiskymppiset, joita itse näin 30-vuotiaana pidän nuorekkaina, eivät mitenkään yritä olla sellaisia. Tulee enemmänkin luonnostaan elämänasenteesta se nuorekkuus.
Jotkut hymyilevät vaivaantuessaan, jotkut säälistä ja joitakin vain hymyilyttää hölmöys.
mielestäni kaikki noin 35-vuotiaat ja sen ikäiset miehet näyttävät niin vanhoilta, että en erota, minkä ikäisiä he ovat, he näyttävät vain yleisesti "vanhoilta". 45, 55 tai 65, ihan sama.
Itse vedin käänteisellä tyylillä - otin jo 18-vuotiaana kunnon etumatkan suoraan ruumishuoneelle, ja rokkaan vain nahkahousuja + viittaa.
Tulee katseita kaikenikäisiltä.
En seuraa enkä tiedä ihmisten ikää
"Yrittääkö se tosiaan pokata ystäväni aviomiestä silmiemme edessä? Kyllä vain!"
Tuijotamme ystäväni kanssa seurueen keskellä pyrähtänyttä tyttöä ihmeissämme.
Myöhemmin samana iltana toinen neito tulee kysymään mieheltä tulta. Hän kertoo olevansa kyllästynyt nuoriin neitsytpoikiin, nyt hän haluaisi oikean miehen. Vaikka sellaisen kuin kaverini aviomies. Minä en meinaa pysyä naurultani tuolilla - ihan absurdia!
Kun sama tilanne toistuu loppuillasta kolmannen kerran, alkaa hymy hyytyä jo minunkin huulillani. Tajuan, että vuosien vieriessä on tapahtunut jotain salakavalaa. Me olemme kyllä kaikki ikääntyneet ihan samaa tahtia. Olemme saaneet lapsia, makselleet asuntolainojamme ja suhanneet tukka putkella työn ja päiväkodin väliä. Mutta jostain syystä tällainen seesteinen varhaiskeski-ikäisyys pukee miehiä huomattavasti paremmin. Minä ja ystäväni - entiset ihanuudet! - olemme nuorempien silmissä väsähtäneitä tuulipukumammoja, charmantisti harmaantuvat miehet taas, hmmm, varsin potentiaalisia.
No, aina voi lohduttautua sillä, että onneksi ei sentään ole erehtynyt naimaan mitään teemuselännettä. Silloin se elämä vasta sietämätöntä olisikin.
Vierailija kirjoitti:
"Yrittääkö se tosiaan pokata ystäväni aviomiestä silmiemme edessä? Kyllä vain!"
Tuijotamme ystäväni kanssa seurueen keskellä pyrähtänyttä tyttöä ihmeissämme.
Myöhemmin samana iltana toinen neito tulee kysymään mieheltä tulta. Hän kertoo olevansa kyllästynyt nuoriin neitsytpoikiin, nyt hän haluaisi oikean miehen. Vaikka sellaisen kuin kaverini aviomies. Minä en meinaa pysyä naurultani tuolilla - ihan absurdia!
Kun sama tilanne toistuu loppuillasta kolmannen kerran, alkaa hymy hyytyä jo minunkin huulillani. Tajuan, että vuosien vieriessä on tapahtunut jotain salakavalaa. Me olemme kyllä kaikki ikääntyneet ihan samaa tahtia. Olemme saaneet lapsia, makselleet asuntolainojamme ja suhanneet tukka putkella työn ja päiväkodin väliä. Mutta jostain syystä tällainen seesteinen varhaiskeski-ikäisyys pukee miehiä huomattavasti paremmin. Minä ja ystäväni - entiset ihanuudet! - olemme nuorempien silmissä väsähtäneitä tuulipukumammoja, charmantisti harmaantuvat miehet taas, hmmm, varsin potentiaalisia.
No, aina voi lohduttautua sillä, että onneksi ei sentään ole erehtynyt naimaan mitään teemuselännettä. Silloin se elämä vasta sietämätöntä olisikin.
Normitilanne nuorekkaille miehille
Kaiken takana on farmariasuste.