Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39,5 asteen kuume ja sekava käytös

Vierailija
07.04.2021 |

Olemme poikaystäväni kanssa flunssassa/koronassa (alkoi eilen, ei siis olla ehditty käydä testeissä). Hänellä on nyt kai 39,5 astetta kuumetta ja on ilmeisesti sekoillut menemään koko yön, esim soittanut minulle noin 100 kertaa ja laittanut ihmeellisiä viestejä. Puhelin on minulla öisin aina äänettömällä niin en ollut huomannut. Äsken kun herätessäni soitin hänelle osasi kuitenkin keskustella ihan järkevästi. Onko ihan normaalia kuumesekoilua vai olisiko syytä huolestua? Asumme eri asunnoissa viereisissä taloissa ja lähden kohta tarkastamaan tilannetta

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on vähän tylsää.

Oisko ottanut tuikkusen lääkkeeksi?

Vierailija
2/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koronaan voi liittyä sekavuus. Jos on huonossa kunnossa niin tilaa ambulanssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korona alkaa noin kovilla oireilla niin voi olla tosiaan sairaalareissu edessä.

Vierailija
4/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sata” kertaa soittanut? Sano nyt rehellisesti, kuinka monta kertaa soittanut - tuo sata viittaa psykoottiseen käytökseen, ei muuhun.

Vierailija
5/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos korona alkaa noin kovilla oireilla niin voi olla tosiaan sairaalareissu edessä.

Niin, jos korona. Eivät ole vielä testissä käyneet.

Vierailija
6/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha virtsatietulehduskin voi aiheuttaa sekavuutta

Vierailija
7/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas on poikaystäväsi.

Vierailija
8/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koronaan voi liittyä sekavuus. Jos on huonossa kunnossa niin tilaa ambulanssi.

Ei ihminen ihan normaali ole tuollaisessa kuumeessa.

Vierailija
9/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan liittyy sekavuus, se on merkki aivojen hapenpuutteesta. Soittakaa ambulanssi, tarvitsette lisähappea sairaalassa.

Oikeasti.

Sekavuus on yksi vakavan koronasairauden merkeistä.

Vierailija
11/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairas on poikaystäväsi.

Yoda täällä on.

Vierailija
12/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea kuume voi pistää varsinkin aikuisen aika sekavaan kuntoon. Buranaa naamaan!

Vierailija
13/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli seitsemän vuotta sitten influenssassa 40 astetta kuumetta, en minä puhelinta pystynyt käyttämään. Yritin vain selvitä hengissä. Sairaalaan oli viety toisella viikolla. Jäi vähän epäselväksi, mutta sekaisin olin ollut ja sitten kuin koomassa. Se mikä oli

myös kauhea kokemus oli se että olin sen jälkeen tolaltani melkein puoli vuotta.

Yritin töihin paluuta jo 2 kuukauden sairasloman jälkeen mutta se ei onnistunut. Onneksi avokki oli tukena ja hoiti mun asioita.

Kyllä se korkea kuume saa pään sekaisin ja jotain menee rikkikin.

Todennäköisesti influenssaa, jos nousee yli 40 asteeseen todella nopeasti eli mahdollisesti ei selviä koronalla. :(

Vierailija
14/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kuumetta pitäisi aktiivisesti laskea. Voihan se joillekin tehdä tepposet. 

Itsellä oli tasan 40 astetta influenssassa, mutta en olisi edes uskonut lukemia, mutta kun se tk:ssa kahteen kertaan mitattiin. Itse kuume ei tuntunut päätä sekoittavan, mutta lihaskivut oli kovat ja sen vuoksi hoitaja pyysi tulemaan vastaanotolle. 

Vierailija
15/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena nielutulehdus, joka nosti tosi korkean kuumeen ja tajusin vasta sen laskettua, mitä kaikkea olen kotona koheltanut. Yritin mm. keittää makaronia ruuaksi (muistan elävästi sen kiljuvan nälän), mistä ei sitten ollut tullut mitään koska a) olin katanut makaronit lattialle ja b) en onneksi ollut saanu hellaakaan päälle :D Mulla on myös kipeänä tapana katsoa tuttuja (leffa)sarjoja, elettiin yhä DVD aikaa, ja olin siis levitellyt melkein kaikki omistamani DVD-elokuvat ja sarjaboksit olohuoneeseen. Harry Potterin olin saanut siihen tarjottimelle asti, mutta en pyörimään.

Eli joo, jotkut on tosi toimeliaita, joskin sekavia sairaana. Itse tosi kipeenä olen usein myös varma, että kuolen ja silloin soittelen ja viestittelen läheisille tosi tiuhaan hädissäni, kun on niin paha olla :'D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan