Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärhäkkää flunssaa nyt liikkeellä, muita sairaana?

Vierailija
07.04.2021 |

Tauti ollut nyt itsellä 1vkon ajan eikä puhettakaan, että olisin esim.työkunnossa. Räkää riittää, yskä on valtava ja suurelta osin kuivahkoa, lämpöilyä, nielu-rintaoireilla alkoi, limaisuutta, väsymystä (tietty siksikin koska yskä valvottaa ja kipeä olo) jne.
Korona on testattu viimeksi ma ja oli negatiivinen. Työterveyslääkäri ei korvaansa lotkauttanut tarkemmalle koronatestaukselle, se jokin liman imaisi sieraimesta, ei kuunnellut keuhkoja, katsoi sentään korvat ja nielun, totesi että nestettä, Buranaa ja lepäämään, viruspohjaista.
Ok...
Muilla vastaavaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
2/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne kunnan koronatestiin? Täällä ainakin pääsee iltaan saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Siellähän olen juuri käynytkin.

Ap

Vierailija
4/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut flunssaa sen jälkeen kun aloin pestä käsiä joka kohdassa ja käyttää maskia kodin ulkopuolella.

Vierailija
5/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ☹️

Flunssa kesti reilut pari viikkoa, mutta jälkitautina nyt vatsakipuja...

Vierailija
6/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
7/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut flunssaa sen jälkeen kun aloin pestä käsiä joka kohdassa ja käyttää maskia kodin ulkopuolella.

Tätä en kysynyt, mutta kiitos kommentista.

Minulla on maski naamalla 8h/päässä ja käsiä pesen lukuisia kertoja/pvässä+käytän käsidesiä. Flunssa vaivasi viimeksi n.1v sitten, lähikontaktityötä teen.

Ap

Vierailija
8/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Siellähän olen juuri käynytkin.

Ap

Mutta tällä kertaa se voisi olla positiivinen. Sehän on ihan sattumasta kiinni, kumpaa se testi näyttää

Vierailija
9/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli omituinen flunssa tammikuussa 2020. Meni keuhkoihin. Tuli kummallista ihottumaa. Sai kyljestä kuoria nahkaa kuin käärmeeltä. Yskä pysyi 2 kk. Kysyin terveyskeskuksesta. "Onhan noita oireita" (Lue:Mitäs tänne soittelet)

Vierailija
10/10 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin juuri ns omalääkäriksi mainitun lääkärin kanssa työterveydestä, soitin siis aamulla vastaanotolle saadakseni uusinnan Ventolinelle jota aiemmin määrätty flunssayskiini ja se jäi eilen saamatta.

Tämä lääkäri olikin aivan eri maata, oli ihmeissään ettei eilinen kuunnellut keuhkojani, tarkisti vielä että olin lääkärin vastaanotolla enkä hoitajan ja juu lääkäri oli.

Nyt jos yskäni ei tokene pe mennessä niin varattava uusi aika ja nimenomaan keuhkojen kuuntelua ja mahd kuvaamista varten+verikokeet.

Hmmm, himppasen vtuttaa ettei kerralla voida tutkia kunnolla, keuhkojen kuunteleminen kuitenkin ns peruskauraa tällaisissa tapauksissa. Oma pääni ei liki viikon yövalvomisten ym jälkeen toiminut tarpeeksi, että olisin siihen tarttunut, olin aivan pökkyrässä ja yritin olla tikahtumatta maskin alla joka tekee tällä hetkellä hengittämisestä liki mahdotonta.

Nyt toivon, että tämä yskä tokenee, en haluaisi uudelle keikalle ja vieläpä kun olen karanteenissa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi