Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi hankittua peseytymisaineita varten sangallisen korin taloyhtiön saunassa käyntiä varten?

Vierailija
06.04.2021 |

Siis olen etsinyt sellaista käytännöllisen sopivan kokoista muovista koria, jossa olisi kuten ruokakaupoissa olevissa tuotteiden keräyskorissakin kantokahva. Koriin voisi laittaa shampoopullon, hiustenhoitotuotteita, suihkusaippuapullon ja kasvojen putsausainepullon, ihon kuorinta-ainepurkkeja ja saunasienen/luffan. Kori voisi olla kaksiosastoinen, että toiselle puolelle koria voisi laittaa laudeliinat ja vilvoittelujuomapullot. Mutta ihan yksinkertainen muovinen korikin riittäisi, mutta ei mitään niin isoa kuin kaupan tuotekeräyskorit ovat. Pyyheliinan voi nakata mennessään harteille tai olkapäälle keikkumaan, ja niitä varten en tarvitse koria, mutta ne pullot ja hiusnaamioainepurkit jne.
Itselläni on sellainen muovinen kori, mutta se on liian pieneksi osoittautunut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni.

Vierailija
2/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahalleissa on monenlaisia koreja, mahtaisiko vaikka polkupyörän kori kelvata? Ihan sellaisia kaupan ostoskorin mallisiakin on myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa myös kauppojen keittiöosastot, mulla on vähän vastaavassa käytössä sellainen kori joka on oikeasti tarkoitettu jollekin kauhoille ja kihveleille.

Vierailija
6/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on ämpäri?

Vierailija
7/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |