Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo, jos ei pääse ikinä toisille treffeille?

Vierailija
06.04.2021 |

Mitä siitä pitäisi päätellä?

Mitä muuttaisitte itsessänne?

Onko toivo menetetty?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin tuntuu olevan melko suosittua, et pitää oikeesti onnistua sillä ekalla treffillä tai toisia ei tule. Mun mielestä kökköä, kun itse ainakin teen virheitä, kun en vielä tunne toista. Pitäisi olla heti joku ajatustenlukija :/

Välttämättä et Ap tee mitään sen kummemmin väärin vaan ihmisillä on aivan älyttömän korkeella standardit kumppanin suhteen. Tavallaan ymmärrän, ettei haluta tyytyä kehenkään. Silti se on vaan karua, kun ei saa useampaa mahdollisuutta.

Mäkään en sinällään usko, että teen hirveästi väärin. Tietenkin voisin varmaan kaikessa parantaa, mutta pyrin aina olemaan ainakin lähellä omaa itseäni ja yrittämään parhaani. Jokaisella on myös oikeus jatkaa sen juuri itselleen oikean etsimistä ja ymmärrän, jos se en ollut minä. Kiva olisi silti päästä tässä asiassa hieman pidemmälle, koska suhdettahan tässä etsitään.

Tämä voi olla kaukaa haettu ajatus, mutta minulle tökkäsi silmään nuo sanat "suhdettahan tässä etsitään".

Olin itse vuosia sinkku ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. Tavallaan voi sanoa, että olin etsimässä suhdetta, mutta ei se suhde ollut se tavoite, vaan sellaisen ihmisen kohtaaminen, johon rakastuisin ja joka rakastuisi minuun. Olin etsimässä tunnetta, en suhdetta.

Tinderissä ja nettideittailussa lähtökohta on tuolta kannalta äärettömän huono. Silti suosittelen miettimään, oletko oikeasti hakemassa suhdetta vai tutustumassa ihmisiin, joista johonkin voisit rakastua ihan headoverheels. Ja jos se tapahtuu myös toisella osapuolella, niin siitä kehittyy suhde.

Väärä sanavalinta ehkä. Tarkoitin, että se on ainakin itsellä se lopullinen tarkoitus. Sen verran aikaa olen itseksenikin elellyt, että ei se suhde ole niin pakottava juttu, että se pitäisi saada heti ja nyt. Tuo mitä sanoit uusiin ihmisiin tutustumisesta on myös itselläni ollut yksi perusperiaatteista joiden takia olen treffeillä käynyt. Sieltä ei välttämättä mitään pysyvää löydy, mutta näiden aikuisen ihmisen pysyvien piirien ulkopuolelta on kivaa ja mielenkiintoista tavata ihan uusia ihmisiä ja keskustella heidän kanssaan.

Vaikka en uskokaan kliseeseen, jossa heti löytää, kun lakkaa etsimästä niin en silti kiistä, että rento ote ja vähemmän suorittava tyyli johtanee parhaaseen lopputulokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän