Arvostatko enemmän sellaista julkisuuden henkilöä kansanedustajaa jolla on yksi tai useampi ylioppilastutkinto?
Ja annat siitä meriittejä? Kuin sellaista julkisuuden henkilöä tai kansanedustajaa jolla ei ole yhtään ylioppilastutkintoa?
Kommentit (9)
Ei kai ole edes mahdollista olla kahta.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on seitsemän.
Yo- tutkinto on niin monella, ettei siinä mitään ihmeellistä ole.
Yo-kokeestako puhut? Eli se siitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on seitsemän.
Onko mahdollista osallistua seitsemän kertaa ylipooilaskirjoituksiin ja saada jokaisesta eri YO tutkinto?
Tietääkseni yhden ja saman tutkinnon arvosanoja voi yrittää korottaa mutta on silti se sama tutkinto, siinä luulossa olen ollut?
Sulla ei ap kyllä taida olla yhtäkään. Tarkoititko yliopistotutkintoa? Ylioppilastutkintoja ei kellään voi olla enempää kuin se yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on seitsemän.
Onko mahdollista osallistua seitsemän kertaa ylipooilaskirjoituksiin ja saada jokaisesta eri YO tutkinto?
Tietääkseni yhden ja saman tutkinnon arvosanoja voi yrittää korottaa mutta on silti se sama tutkinto, siinä luulossa olen ollut?
Itsellä on YO tutkinto Suomesta, Ruotsista, Tanskasta, Saksasta, Sveitsistä, Kanadasta ja jopa Uhdysvalloista. Montako YO tutkintoa sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on seitsemän.
Itsellä on YO tutkinto Suomesta, Ruotsista, Tanskasta, Saksasta, Sveitsistä, Kanadasta ja jopa Uhdysvalloista. Montako YO tutkintoa sinulla on?
Eri maista kai tietysti voisi periaatteessa niitä keräillä. En tosin ymmärrä mitä järkeä siinä olisi. Tuntuisi siltä että kannattaisi yhden YO tutkinnon jälkeen tähdätä korkeampiin opintoihin eikä jauhaa paikallaan.
En tunne ketään, jolla olisi useampi ylioppilastutkinto. Yleensä yhdellä voi päästä jo hyvinkin pitkälle.