Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok käydä näinä aikoina lääkärissä, jos ei sairasta koronaa?

Vierailija
06.04.2021 |

Vai pitäisikö aikoja antaa vain koronasta kärsiville?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä, jollei ole kiireinen asia.

Vierailija
2/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on ok, jos on jotain vaivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt kaikki lääkärit muutenkaan hoitaisi koronapotilaita.

Ainakin Hus-alueella on muutenkin omat terveysasemat hengitystie- ja/tai koronaoireisille. Ei normaaliin terkkariin edes pääse mitään flunssaa valittamaan.

Vierailija
4/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
5/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt nyt vuodenvaihteen jälkeen kymmenisen kertaa eri palveluissa, on ollut kuvausta, ortopedia, yleislääkäriä... hyvin ainakin täällä meillä saa aikoja niin miksen menisi? Ekaa kertaa nyt 56v käytänkin julkisen puolen palveluita, on kai aikakin saada takaisin jotain. 

Ja mitä ne koronapotilaat siellä lääkärin vastaanotolla tekisi, eikös ne ole karanteenissa tai sairaalassa? 

Vierailija
6/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas. Ei ne siellä koronaa hoida. Ei siihen ole hoitoa! Kuka niin saakelin tyhmä on että jättää lääkäriin menemättä?!

Vierailija
7/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Ei koronapandemia ole syy jättää hoitamatta terveyttään.

Vierailija
8/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vastuullisempaa jättää käynnit nyt tältä vuodelta väliin. Terveydenhuolto on aivan veitsenterällä koko ajan, ei tarvita yhtään kuormitust sinne enää.

Vierailija
9/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Eiväthän ne muut vaivat lakkaa siksi, että korona rieuhuu. Ja suurin osa lääkäreistä hoitaa ihan muita kuin koronapotilaita.

Vierailija
10/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sairaudet menee pahemmaksi. Jälki lasku voi olla kova.

Eli vaivaan kyllä. Itse olen käynyt jalkahoitajalla, hammaslääkärissä ja hierojalla riskiryhmäläisenä vuoden aikana.

Vierailija
11/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi mennä lääkäriin, kun on tarve.

Vierailija
12/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se olisi saada hoidettua ajoissa vaivat, niin eivät pitkittyessään mahdollisesti kroonistuisi ja pahenisi, jos vain on mahdollista. Se, että meneekö asiat siltikään ihan oikein, ainakaan heti, onkin sitten toinen asia, vaikka itse oikein olisikin toiminut.

Vierailija
13/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vastuullisempaa jättää käynnit nyt tältä vuodelta väliin. Terveydenhuolto on aivan veitsenterällä koko ajan, ei tarvita yhtään kuormitust sinne enää.

Miten tämä mihinkään liittyy? Ei se tk-yleislääkäri yhtäkkiä pompsahda jollekin koronateholle, ja jos näin kävisikin niin vastaanottoaika vaan peruttaisiin. 

Vierailija
14/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen tietää kauanko tämä kestää. Vuosia?

Itse käynyt papakokeessa, mammografiassa vaikka lähete vuoden onkin voimassa.

Vierailija
15/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lähes vuoden perunut melkein kaikki lääkäriajat. En pelkää koronaa, mutta en halua sairastuttaa muita. Sairasta, että terveydenhoitoalan ihmiset eivät tunnu ymmärtävän minua.

Vierailija
16/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi käydä ja pitääkin jos vaivaa on. Itseäni on jopa leikattu vuosi sitten. Ennen sitä ja sen jälkeen olen käynyt tutkimuksissa ja fyssarilla. Hammaslääkärissä käynyt viime kesänä.

Vierailija
17/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäri ja gyne varmaan on sidottu koronapotilaiden hoitoon.

Samoin silmä- ja korvalääkäri.

Vierailija
18/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menen, jos tarve vaatii. Ei se terveyskeskuslääkäri niitä koronapotilaita hoida.

Vierailija
19/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt taas. Ei ne siellä koronaa hoida. Ei siihen ole hoitoa! Kuka niin saakelin tyhmä on että jättää lääkäriin menemättä?!

Ei ne hoida mitään muutakaan, vaan koko henkilökunta on valjastettu jäljittämään altistuneita ja soittelemaan ihmisille.

Yritin päästä vastaanotolle koska halusin keskustella verenpainelääkkeen vaihtamisesta toiseen. Saan sivuoireita nykyisestä, eikä verikokeitakaan ole otettu neljään vuoteen.

Ei mitään mahdollisuutta. Uusivat sentään puhelimitse tuon vanhan lääkkeen reseptin ettei tarvitse ihan ilman lääkettä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi