Muutin asuntoon jossa on laminaattilattia
Voi kuinka ihanaa.
Oli pakko tulla kertomaan tänne.
Kommentit (17)
Kamala kolina. Vinyylilankku on hyvä ja akustisesti miellyttävä.
Tarkasta ettei vaan ole illuminaattia.
Ei siitä montaa vuotta ole, kun täällä ylistettiin laminaattilattioita ja haukuttiin muovimatot lyttyyn. Nyt laminaatista on tullut kirosana, vähintään vinyylilankkua pitäisi olla. Parketti mieluiten. Kaikissa näissä on omat hyvät ja huonot puolensa. On parempaa ja huonompaa laatua. Itse tykkään kyllä laminaattilattiastani. Vinyylilankku on varmaan kans ihan kiva.
Kunnon lankkulattia paras ja kaunein. Muuta en huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkasta ettei vaan ole illuminaattia.
Ihan samaa minäkin juuri ajattelin tuosta aloituksesta, illuminaatti oli kuitenkin pari vuotta sitten hyvin suosittua.
Mulla on laminaattilattiat laitettu 8 vuotta sitten. Muualla hyvät, mutta eteisessä ehkä ei järkevin valinta. Pitää varoa, ettei naarmuunnu ja on laitettava matot kulkuväylille.
Kovapuulattia on parempi kuin laminaatti, jos ei oikeaan parkettiin ole varaa. Siinä on ihana aidon puun tuntuma jalkojen alla.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä montaa vuotta ole, kun täällä ylistettiin laminaattilattioita ja haukuttiin muovimatot lyttyyn. Nyt laminaatista on tullut kirosana, vähintään vinyylilankkua pitäisi olla. Parketti mieluiten. Kaikissa näissä on omat hyvät ja huonot puolensa. On parempaa ja huonompaa laatua. Itse tykkään kyllä laminaattilattiastani. Vinyylilankku on varmaan kans ihan kiva.
Vinyylilankku tuplakorkkipohjalla on oikeasti hyvä. Hiljainen, lämmin ja helppo siivottava. Lankkulattioita ollut muutamassa asunnossa enkä vaihtaisi niihin. Paska jää sinne rakoihin, koska se lattia elää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinyylilankku tuplakorkkipohjalla on oikeasti hyvä. Hiljainen, lämmin ja helppo siivottava. Lankkulattioita ollut muutamassa asunnossa enkä vaihtaisi niihin. Paska jää sinne rakoihin, koska se lattia elää koko ajan.
Mitäs paskot sinne lattialle.
Otan osaa. Jos on oma, niin onneksi sen pystyy kohtuu helposti vaihtamaan.
Vinyyli on pvc-muovia! Ongelmajätettä?
Puulattiaa ei voita mikään!!
Tälläkin palstalla hengailevat ovat suurimmaksi osaksi vuokralla luukuissaan joten lattioiden(kaan) materiaaleihin eivät voi mitenkään vaikuttaa.
Laminaatti on helppo pitää puhtaana, mutta se on kylmä ja kova jalan alla, ja todella liukas jos on lunta kengänpohjassa tai vettä tipahtanut lattialle.
Mikäs sulla oli ennen? Tammiparkettiko?