Käsi sydämelle: oletko liikkunut oireisena julkisilla paikoilla? esim pieni kurkkukipu
Kommentit (19)
En tosiaan. En kyllä olekaan yli vuoteen ollut kipeänä - ei edes sitä jokavuotista perusnuhaa.
Nielurisat ihan risat ja pölyinen ammatti, nyt kevätpölyt päälle. On varmaan kolme päivää vuodessa, jolloin en yski kertaakaan. Jos menisin joka kurkun karhennuksesta testiin, kävisin varmaankin kolmesti viikossa. En hillu, mutta liikun luonnossa ja tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Sillä kurkkuni on kipeä varmaan puolet talvesta ja nenä vuotaa jatkuvasti. Näin siis ilman koronaakin.
Sama, niiskutan aina koko talven.
En. Olin kipeä ja kovassa yskäflunssassa, kävin kaksi kertaa koronatestissä jotka näytti negatiivista, siltikään en kehdannut oikein liikkua missään.
Helvetin korona.
Olen, koska kärsin ympärivuotisista allergiaoireista (kurkku on kipeä ja käheä, aivastelen ja yskin). Sairaana en ole ollut vuosiin. Käytän maskia ja huolehdin käsihygieniasta.
Olen mennyt töihinkin. Tosin oireet johtuivat siitä kun palellutin itseni edellispäivänä töissä kun pomolla viivästyi talvikamppeiden hankinta.
Röhin astman takia vähän väliä eli kyllä
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt töihinkin. Tosin oireet johtuivat siitä kun palellutin itseni edellispäivänä töissä kun pomolla viivästyi talvikamppeiden hankinta.
Kävitkö testeissä? Olisi pitänyt.
Negatiiviseksi osoittautuneen testin jälkeen kävin pienessä nuhassa kaupassa, oireina nenän kutina ja niiskutus. Oli iso kauppa ja vähän asiakkaita.
Oon joo, maskin kanssa. Ja testissä käynyt.
Ennen koronaa juu, korona-aikana en.
Kuorsaan ja kurkku on joka aamu kipeä sekä nenäni vuotaa pölyallergian takia.
Vierailija kirjoitti:
En. Olin kipeä ja kovassa yskäflunssassa, kävin kaksi kertaa koronatestissä jotka näytti negatiivista, siltikään en kehdannut oikein liikkua missään.
Helvetin korona.
Ei kai se koronan vika ole, jos sun itsetunto ei kestä? Normaalia elämää ei ole peruttu ja sitä voi edelleen elää tietyin rajoituksin.
Kyllä, minulla on joka kevät yskä joka jatkuu enemmän tai vähemmän yhtäjaksoisena kuukausikaupalla. Olen kyllä käynyt varmuuden vuoksi aina parin viikon välein testeissä jos on jotain muutoksia ollut olossa mutta negaa pukkaa vaan.
Kyllä. Olen käynyt kaupassa, vaikka vatsa on ollut kipeä, niskaa särkenyt, hengittäminen on ollut vaikeaa ja hajuaisti on siinä ja siinä, haistanko mitään.
En ole vaan jähmetyin heti patsaaksi. Minua voi käydä katsomassa letkunpuistossa.
Tottakai. Sillä kurkkuni on kipeä varmaan puolet talvesta ja nenä vuotaa jatkuvasti. Näin siis ilman koronaakin.