Milloin valmis uusien deittailuun
Pitkästä aikaa erosin ja edes olin suhteessa joka kolahti joka tasolla. Tammikuussa päätettiin lopullisesti että touhu loppuu, mutta edelleen mikään tai kukaan muu ei tunnu miltään. Onko vinkkejä tai näkemyksiä? Olen tyypillisesti lähtenyt mukaan kovaa kolahtaviin suhteisiin, jotka jollain tavalla tuttuja ja tästä syystä ehkä onnistunut löytämään itseni aina hieman myrkyllisistä suhteista ja koitan välttää nyt tämmöisiä; onko jollain kokemusta?
Kommentit (3)
Miksi erosit jos kolahti joka tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi erosit jos kolahti joka tasolla?
Luonteidemme varjopuolet myös, ehkä kolahti liiaksi yhteen. Itse olisin ollut valmis tekemään suhteen eteen töitä ja opetellut uusia käytösmalleja, mies pelkäsi liikaa ja totesi että hän voi olla aivan hyvin myös yksin ja kun ketään ei voi pakottaa, luovutimme. Eli ehkä tuossa kohtaa kolahti ns. väärällä tavalla, mutten tosiaan kyllä vuosiin ollut tuntenut ketään kohtaan noin, eikä ilmeisesti hän myöskään.
Pelottaa vaan että tässä nyt teilaan sopivat uudet kumppanivaihtoehdot pois kun vertaan kaikkia tuohon eksään tai hän tulee mieleeni edelleenkin päivittäin.
Varmaan kaikilla aikuisilla on kokemusta. Yksilökohtainen juttu ja kaikki suhteet on erilaisia. Nauti nyt olla sinkku, se on todella kivaa. Sitten kun alkaa tuntua että jotain voi löytyä, niin sitten etsimään. Aika usein sanotaan 6kk-3 vuotta tarvitaan.