Malmin lentokenttää puolustetaan nyt kettu- ja perhoskuvin - kentän alueella asuu satoja harvinaisia lajeja :)
Kiitoradalla juokseva kettu tai kani on ollut tähän mennessä äkkiä vainaa..
Ja ne kedotkin on ajettu 5 cm korkeudelle määräysten takia :)
Miksi Malmin kentän ystävät valehtelee?
Kommentit (97)
Malmin lentokentän säilyttämistä puoltavan adressin on muuten allekirjoittanut 70000 kansalaista. Minä olen yksi allekirjoittajista.
yleiskaava.arijuki.net/malmin-lentokentta/
Tää on kyllä ihan todella surullinen keissi. Voi kun tässä vielä jokin hyvä käänne tapahtuisi.
Malmin kenttä on iso osa Koillis-Helsinkiä. Pienkoneet kuuluu tänne!
Kenttähörhöjen ylimielisyys mihin kuuluu kaikkien muiden helsinkiläisten tai oikeastaan suomalaisten umpityhminä pitäminen jatkuu näköjään maailman tappiin. Puolustelut ovat naurettavampia kuin koskaan. Kyllähän teidät on jo naurettu ulos Malmilta käytöksenne takia.
Jos kaupunginvaltuuston päättäjiä on äänestänyt
2012, 2015, 2017 noin 350 000 ihmistä ja siellä tätä on veivattu kymmeniä jos ei satoja kertoja ja lopputulos on edelleen se että (ainakin hesarin mukaan) vuokrasopimus on päättynyt 2019 ja kenttä on jo häädetty niin olisikohan tämä jo tässä?
Toivottavasti joku vie sinne liito-oravan jätöksiä, niin siihen loppuu rakentaminen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku vie sinne liito-oravan jätöksiä, niin siihen loppuu rakentaminen.
Tämä kertoo kenttäaktivistista ihan kaiken tarvittavan. Kaikki tarjotut syyt kentän säilyttämiseen ovat olleet yhtä aitoja, rehellisiä ja älykkäitä. Ette osaa edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Kenttähörhöjen ylimielisyys mihin kuuluu kaikkien muiden helsinkiläisten tai oikeastaan suomalaisten umpityhminä pitäminen jatkuu näköjään maailman tappiin. Puolustelut ovat naurettavampia kuin koskaan. Kyllähän teidät on jo naurettu ulos Malmilta käytöksenne takia.
Mikä ylimielisyys? Ajavat ihan lain puitteissa omaa asiaansa ja hyvä niin. Toivon etteivät luovuta ikinä! Perustelut heillä ovat erittäin hyviä, toisin kuin kaupungilla joka suorastaan välttelee asiasta puhumista, koska todennäköisesti moniin kysymyksiin on niin vaikeaa vastata mitään järkevää. Minä ainakin näen asian niin, että nimenomaan lentokentän ystävät ovat yrittäneet neuvotella kaupungin kanssa ja saada kompromissiratkaisuja aikaan, kaupunki on tässä se hankala osapuoli, niin minä sen näen.
Ei ole ketään naurettu ulos Malmilta. Valtaosa kaupunkilaisista kannattaa kenttää, puhumattakaan muusta Suomesta.
Mun mielestä on aika outoa, jos joku haluaa rakennuttaa taloja tuohon alueelle (kuten ilmeisesti sinäkin). Oletko varmasti perehtynyt asiaan tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Siellähän on liito-oravia. Sehän on jo selvä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupunginvaltuuston päättäjiä on äänestänyt
2012, 2015, 2017 noin 350 000 ihmistä ja siellä tätä on veivattu kymmeniä jos ei satoja kertoja ja lopputulos on edelleen se että (ainakin hesarin mukaan) vuokrasopimus on päättynyt 2019 ja kenttä on jo häädetty niin olisikohan tämä jo tässä?
Vastaus kysymykseesi: ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo kenttäaktivistista ihan kaiken tarvittavan. Kaikki tarjotut syyt kentän säilyttämiseen ovat olleet yhtä aitoja, rehellisiä ja älykkäitä. Ette osaa edes hävetä.
Ja sinä yleistät jonkun palstalaisen heiton kaikkiin kentän kannattajiin? Tämä taas kertoo kaiken tarvittavan sinusta.
Lentokenttää on puolustettu erittäin hyvin syin ja jos asiaan enemmän perehtyisit niin tietäisit, että kenttää puolustetaan ihan rehellisin ja aidoin syin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ylimielisyys? Ajavat ihan lain puitteissa omaa asiaansa ja hyvä niin. Toivon etteivät luovuta ikinä! Perustelut heillä ovat erittäin hyviä, toisin kuin kaupungilla joka suorastaan välttelee asiasta puhumista, koska todennäköisesti moniin kysymyksiin on niin vaikeaa vastata mitään järkevää. Minä ainakin näen asian niin, että nimenomaan lentokentän ystävät ovat yrittäneet neuvotella kaupungin kanssa ja saada kompromissiratkaisuja aikaan, kaupunki on tässä se hankala osapuoli, niin minä sen näen.
Ei ole ketään naurettu ulos Malmilta. Valtaosa kaupunkilaisista kannattaa kenttää, puhumattakaan muusta Suomesta.
Mun mielestä on aika outoa, jos joku haluaa rakennuttaa taloja tuohon alueelle (kuten ilmeisesti sinäkin). Oletko varmasti perehtynyt asiaan tarpeeksi?
Kenttälöisten strategia on aloittaa joka keskustelu aina nollasta ja kertoa samat höpöjutut argumentteina. Seuraavana päivänä taas samat propagandaviestit alusta. Dialogista ette ole koskaan piitanneet. Ihmiset eivät ole tyhmiä niin kuin te luulette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä yleistät jonkun palstalaisen heiton kaikkiin kentän kannattajiin? Tämä taas kertoo kaiken tarvittavan sinusta.
Lentokenttää on puolustettu erittäin hyvin syin ja jos asiaan enemmän perehtyisit niin tietäisit, että kenttää puolustetaan ihan rehellisin ja aidoin syin.
Lopeta valehtelelu jo viimeinkin.
Tapanilasta moi kirjoitti:
Malmin lentokentän säilyttämistä puoltavan adressin on muuten allekirjoittanut 70000 kansalaista. Minä olen yksi allekirjoittajista.
Lex Malmi- aloite keräsi aikoinaan nopeasti tarvittavat 50 000 ääntä ja eteni eduskuntaan. Nyt meneillään oleva Malmi- kansanäänestysaloite on ylittänyt jo pidemmän aikaa sitten 30 000 äänen rajan.
Miksei ihmisiä kuunnella? Eikö nämä äänestykset ole nimenomaan siksi, että ihmiset saavat vaikuttaa asiaan? Jos asukkaat saisivat päättää niin Malmin lentokentällä lennettäisiin tänäänkin kauniina aurinkoisena päivänä monien ihmisten iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokenttää on puolustettu erittäin hyvin syin ja jos asiaan enemmän perehtyisit niin tietäisit, että kenttää puolustetaan ihan rehellisin ja aidoin syin.Lopeta valehtelelu jo viimeinkin.
Parempaa vastausta et keksinyt? Ettäs kehtaatkin syyttää valehtelusta ihmisiä jotka eivät ole valehdelleet. Millainen ihminen tuollaista tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aika outoa, jos joku haluaa rakennuttaa taloja tuohon alueelle (kuten ilmeisesti sinäkin). Oletko varmasti perehtynyt asiaan tarpeeksi?Kenttälöisten strategia on aloittaa joka keskustelu aina nollasta ja kertoa samat höpöjutut argumentteina. Seuraavana päivänä taas samat propagandaviestit alusta. Dialogista ette ole koskaan piitanneet. Ihmiset eivät ole tyhmiä niin kuin te luulette.
No onneksi ihmisistä suurin osa ei ole niin ajattelemattomia kuin sinä!
Kentän ympärille on muodostunut kultti tai lahko. Turha odottaa mitään järkiperäistä toimintaa sieltä suunnasta. Jos kenttäläinen nyt katkaisisi siteet lahkoon ja menisi terapiaan, olisi viidessä vuodessa kuivilla.
Ihan normaali rakennusalue Helsingin mittakaavassa. Täällä tarvitsee aina tehdä enemmän maanmuokkausta. Ks nykyiset massiiviset rakennustyömaat
Taloudelle tämä tekee hyvää, yhdistää kaupunkirakennetta ja todellakin valtaosa kaupunkilaisista kannattaa tätä kehityssuuntaa.
Ne jotka eivät kestä ympäristön muuttumista asukoot kaukana maakunnissa.
T. Oikeistoliberaali