Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensin tapailemani mies katosi kuukausiksi ettei kuulunu mitään ja sitten otti yhteyttä ja luuli minua edelleen kiinnostavan. Ei kiinnostanut enää.

Vierailija
05.04.2021 |

Jaa sen jälkeen kun annoin pakit alkoi stalkkaamaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/23 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli deittipalstalla yksi vastaava. Ei ehditty treffeille mekään.

Kirjoittelimme tovin, pyysi toista kuvaa nähtäväkseen.  Siitä sitten selvisi, että olen normaalivartaloinen ja pienirintainen. Kysyi, laulettiinko mulle koulussa "Ei laaksoa, ei kukkulaa"  - ei laulettu. Kertoi samalla pitävänsä muodokkaista naisista. Kerroin olevani silikonille allerginen eli en edes harkitsisi tekotissejä - en kyllä muutenkaan (tuo allergia on uusi ilmiö ja olen jo liki 6-kymppinen).

Löysi ilmeisesti hetkeksi jonkun, koska oli hiljaista muutama kuukausi. Sitten  palasi keskustelemaan ja aika pian pyysi treffeille.

No, ei tulisi mieleenkään lähteä moisen miehen tilapäispanoksi. Kaiken aikaahan tuollainen - luultavasti vielä nähteni - etsisi sitä isorintaista ;-D

Jos joku mies mulle möläyttäisi jotain laaksoista ja kukkuloista, tulisi vastaukseksi vain hiljaisuus joka jatkuisi ikuisesti. Ei keskusteltaisi enää mistään. Koskaan. Kaikkein vähiten tekotisseistä jotta armon herra olisi tyytyväisempi.

Rakkaat siskot, tuommoinen ongelmajäte on ihan OK heivata heti. Tuokin paljasti idioottimaisuutensa oitis. Tais olla testi että paljonkohan halveeraamista tuo nainen sietää.

Jos äijä ei jätä sua rauhaan, rikosilmoitus. Noille tepsii kova kovaa vastaan.

Tsiisus!

Olen tuo 6.

Minä otan deittipalstojen jutut iltahupina niiden osalta, joiden kanssa on näitä vähemmän asiallisia keskusteluja. Olen välillä nauranut vedet silmissä viestejä lukiessani. Enhän mä ainakaan heti jaa mitään osoite- tai numerotietoja - varsinkaan tuollaiselle tolvanalle! Estolistalle päätyy, kun lakkaa huvittamasta. Parhaita huvituksia ovat idän ihmemiehet ja Suomenlahdella Nesteen öljynporauslautalla työskentelevät insinöörit  ;-D (Olen itseKIN inssi koulutukseltani)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lopettanut jo tuon käytöksen?