Isäni vaimo oli minua kolme vuotta vanhempi. Haluatko kysyä jotain?
Ajattelin, että tilanteeni saattoi olla kohtuu harvinainen. Taustaa;
Isäni oli 19, kun sai minut ja äitini 17. He eivät pysyneet yhdessä ja olin heidän luonaan vuoroviikoin. Äiti meni sittemmin naimisiin ja sai lapsia uuden miehen kanssa, niin minä siirryin asumaan ennimmäksi ajaksi isälle. Kun olin teini, isä alkoi elämään vähän niin kuin uutta nuoruutta. Hän kävi esim. aika paljon baareissa ja festareilla jne. Hänen kaveripiirinsä koostui suurimmaksi osaksi 19-20 vuotiasta. Kun isä oli 34 hän alkoi seurutelemaan 18 vuotiaan naisen kanssa. He menivät naimisiin, kun nainen oli 19 ja minä 16. Liitto kesti 3 vuotta.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No on meilläki mun isä naimisissa naisen kans joka on saman ikäne ku mun vanhin veli
Näppäileekö banjoa terassilla keinutuolissa istuen maissipiippu suussa?
Eikö teille tule tietynlaisia fiboja isistänne? Itsehän olisin laittanut välit poikki.
Tuollaiset miehet ovat häiriintyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset miehet ovat häiriintyneitä.
Vain miehiä. Ei yhtään mitään muuta.
Niinistön pojillapa isän vaimo on NUOREMPI kuin pojat :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille tule tietynlaisia fiboja isistänne? Itsehän olisin laittanut välit poikki.
No ei tule mitään fiboja isästäni. Olisi sairasta, jos tulisi.
Minun isälläni oli vaimo, joka oli minua n. 7 vuotta vanhempi. Rouva on kuollut ja tuhkattu jo aikaa sitten, mutta isäni elää edelleen. Rouva ei ollut minulle äitipuoli. Tapasimme vain yhden kerran, koska hän ei halunnut tavata minua toista kertaa.
En voisi ikinä ottaa vakavissani tuollaista isää :/
Isäni isä oli naimisissa äitini äidin kanssa, mutta isäni ja äitini eivät olleet sukua keskenään.🙄
Pääsitkö toteuttamaan äitipuolifantasiasi? Ottiko ahtériin?
Mulla kaksi vuotta nuorempi äitipuoli. Hoidan välillä isäni puolesta aviovelvollisuudet.
Miksi kukaan haluaisi kysyä sulta jotain höh ?
Minun isäni vaimo on minua kolme vuotta nuorempi. Olisiko kysymyksiä minulle?