Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ikä Tinderissä

olen_oikeasti_aika_itsekriittinen
05.04.2021 |

Latasin ensimmäistä kertaa elämässäni Tinderin. En ole koskaan ennen käyttänyt mitään deittisovellusta muutenkaan, joten olen kokematon nettideittailun suhteen. Etsin miestä, joka jakaa saman ikähaarukan kanssani eli olen asettanut ikähaarukaksi 27-32-v.

Olen hieman hämmästynyt, sillä veikkaisin joka kolmatta miestä huomattavasti vanhemmaksi eli moni näyttää +5-10 vuotta vanhemmalta.

Onko tämä hyvinkin tavallista, että mies valehtelee ikänsä vai ovatko nämä 27-vuotiaat vain ikäistään vanhemman näköisiä? Minusta tämä on ihan mielenkiintoista, sillä aina haukutaan naisia rupsahtaneiksi, jos he näyttävät ikäistään vanhemmalta... mutta kyllä mieskin näköjään voi rupsahtaa. ;P

Itseäni ei siis haittaa, vaikka näyttäisi ikäistään vanhemmalta/nuoremmalta, mutta jos vaikka suunnittelisin ensimmäiset treffit jonkun kanssa, onko ok kysyä henkkareita vai ei? Toki näyttäisin omani vastavuoroisesti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kova työmaa edessä, jos ensimmäinen kriteerisi vaatimuslistalla on sama ikähaarukka Tinderissä miehen kanssa. Aika harva mies on masokisti ja laittaa 5 vuotta ikähaarukaksi.

Vierailija
2/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kova työmaa edessä, jos ensimmäinen kriteerisi vaatimuslistalla on sama ikähaarukka Tinderissä miehen kanssa. Aika harva mies on masokisti ja laittaa 5 vuotta ikähaarukaksi.

Millainen ikähaarukka on sopivampi? Onko se tosiaan kamalaa, jos haluaa kumppanikseen suunnilleen saman ikäisen? Noh, voin toki höllentää vaatimustani.

Enkä tosiaan ole sellainen nainen, joka vaatii pankkiirilääkärijuristia jykevällä leualla omaavaa miestä. :) Sellaiset söpöt ituhipit viehättää, mutta ehkä sekin vaatimus on liikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuriosa miehistä Tinderissä laittavat 10v vanhoja kuvia ja valehtelee myös iän 10v nuoremmaksi. Koska kokevat heidän oikeudeksi päästä deiteille nuorempien kanssa. Jos olisi ajantasaiset kuvat ja oikea ikä mahdollisuudet olisi heikot. Onneksi sieltä sentää löytyy myös muutamia rehellisiä miehiä, vaikka ovatkin kiventakana.

Vierailija
4/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa ihminen näyttää vanhemmalta kuin luonnossa.

Lähes kaikki naiset ovat näyttäneet selvästi nuoremmilta livenä mitä odotin. Vastaavasti minun ikääni on myös ihmetelty livenä, koska näytän kuvissa vanhemmalta.

Vierailija
5/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulleni oli käynyt niin että mies oli valehdellut ikänsä nuoremmaksi ja sitten vasta treffeillä paljastui ikä.

Itselleni kävi niin että olin antanut sydämen menneisyyden kuvalle ja sitten myöhemmin hän oli lisännyt ne nykyisen ikänsä kuvat.

Vierailija
6/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen_oikeasti_aika_itsekriittinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ikähaarukka on sopivampi? Onko se tosiaan kamalaa, jos haluaa kumppanikseen suunnilleen saman ikäisen? Noh, voin toki höllentää vaatimustani.

Enkä tosiaan ole sellainen nainen, joka vaatii pankkiirilääkärijuristia jykevällä leualla omaavaa miestä. :) Sellaiset söpöt ituhipit viehättää, mutta ehkä sekin vaatimus on liikaa...

0/5

Vierailija
7/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä valehtelee ikänsä alaspäin. Tykkään narauttaa tuosta valheesta kysymällä jonkun vaikeamman kyssän kuten minäs vuonna sä kirjoitit ylioppilaaksi, tuolla saa selvän valehtelijan hämilleen ja punastumaan. Feikki-syntymävuoden ovat ehkä opetelleet mutta tuo on kyssä, jolla saa suurimman osan valehtelijoista kiikkiin. Sitten onkin hyvä lähteä paikalta, koska jos valehtelee ikänsä, valehtelee kyllä monta muutakin asiaa.

Jos iän valehtelu on ensinäkemältä päivänselvää tai Tinderissä ollaan 10 vuotta ja 20 kiloa sitten otetulla kuvalla, käännyn suoraan kannoillani ja lähden. Epäselvemmille iänvalehtelijoille sitten tuo ylläkuvattu kysymys pienen small talkin jälkeen.

Vierailija
8/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun miehet eivät meikkaa, eikä käytä niitä kissankorvafilttereitä kuvissaan kuten te kaikki naiset.

Ja olette itse sokeutuneet sille. 

Laitapa oma naamasi sinne meikittömänä ja ilman sormeilua,  ja tule kertomaan montako matchia sait? 

Vierailija
9/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä valehtelee ikänsä alaspäin. Tykkään narauttaa tuosta valheesta kysymällä jonkun vaikeamman kyssän kuten minäs vuonna sä kirjoitit ylioppilaaksi, tuolla saa selvän valehtelijan hämilleen ja punastumaan. Feikki-syntymävuoden ovat ehkä opetelleet mutta tuo on kyssä, jolla saa suurimman osan valehtelijoista kiikkiin. Sitten onkin hyvä lähteä paikalta, koska jos valehtelee ikänsä, valehtelee kyllä monta muutakin asiaa.

Jos iän valehtelu on ensinäkemältä päivänselvää tai Tinderissä ollaan 10 vuotta ja 20 kiloa sitten otetulla kuvalla, käännyn suoraan kannoillani ja lähden. Epäselvemmille iänvalehtelijoille sitten tuo ylläkuvattu kysymys pienen small talkin jälkeen.

tinderissä? 

Vierailija
10/10 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä ei valehtele ikäänsä.

Onpa taas miessviha sontaa. Jotkut valehtelevat, ei valtaosa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi