Missä sofia?
Kommentit (8)
Marbellasta pisti jokunen päivä sitten. Eikös hän ollut sinne selviytyjiin matkalla? Ja Martina näytti menevän Hankoon.
Vierailija kirjoitti:
Marbellasta pisti jokunen päivä sitten. Eikös hän ollut sinne selviytyjiin matkalla? Ja Martina näytti menevän Hankoon.
Minä en ole kyllä kiusannut, vastasin kun kysyttiin ja samalla tuon jälkimmäisen, kun joku kysyy kuitenkin seuraavaksi. Siitä olen samaa mieltä, kiusaaminen on väärin, joten tämänkin ketjun voi pitää asiallisena.
Eikö teillä ole omaa elämää ollenkaan? Aika kamalaa, kun pitää kyylätä muita.
Mitähän Espanjassa on tapahtunut kun on näin hiljaista. Ensi viikon Seiskasta selviää.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
No enpä juuri kyylää. Instassa kun sattuu molempia seuraamaan niin sieltäpä näkyy. Olen kumpaistakin seurannut jo pitkään, kuten myös muita julkisuuden henkilöitä. Sillä kai niitä julkisia instatilejä tehdään, että niitä voi seurata?
Mä veikkaan että yrittävät pakoa, kuten Niko Ranta-aho ennen kuin napattiin Espanjassa kiinni. Katiska-tuomiot annetaan torstaina.
Sai juuri vauvan, laittoihan ne kuvia siitä. Kolmen pojan äidillä riittänee muutakin hommaa kuin päivittää instaa.