Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kenenkäs muksut lähtee ens viikolla eskariin??

Vierailija
13.08.2006 |

millä mielillä?



meillä poika aloittaa tiistaina ja hyvillä mielin niin lapsi kuin vanhemmatkin!!! =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innoissaan on ollut koko kesän eskarista. Itse sain tytön nukkumaan menon jälkeen jonkun haikeus itku kohtauksen siitä miten ISO mun vauva jo on =( Jotenkin niin kamalan nopeasti meni tämä aika...

Vierailija
2/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännittynyt mutta iloinen että pääsee esikouluun ja mä olen enemmän kun tyytyväinen että saa leikkiä ikäisiensä kanssa joka päivä =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa, missä käy myös eskarin, eli systeemit ei muutu mitenkään.

Odottaa sitä kyllä innolla, suurin syy taitaa olla se, että nyt kuuluu sitten

pk:n vanhimpien lasten ryhmään.

Minuakaan ei jännitä, koska opettaja on tuttu ja suurin osa lapsistakin

Vierailija
4/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen aloitti eskarin uudessa päiväkodissa ja onnellinen on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan