Lue keskustelun säännöt.
kenenkäs muksut lähtee ens viikolla eskariin??
13.08.2006 |
millä mielillä?
meillä poika aloittaa tiistaina ja hyvillä mielin niin lapsi kuin vanhemmatkin!!! =)
Kommentit (4)
On jännittynyt mutta iloinen että pääsee esikouluun ja mä olen enemmän kun tyytyväinen että saa leikkiä ikäisiensä kanssa joka päivä =))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
päiväkodissa, missä käy myös eskarin, eli systeemit ei muutu mitenkään.
Odottaa sitä kyllä innolla, suurin syy taitaa olla se, että nyt kuuluu sitten
pk:n vanhimpien lasten ryhmään.
Minuakaan ei jännitä, koska opettaja on tuttu ja suurin osa lapsistakin
Esikoinen aloitti eskarin uudessa päiväkodissa ja onnellinen on!
Innoissaan on ollut koko kesän eskarista. Itse sain tytön nukkumaan menon jälkeen jonkun haikeus itku kohtauksen siitä miten ISO mun vauva jo on =( Jotenkin niin kamalan nopeasti meni tämä aika...