Pidän luonnollisen kauniista naisesta, tässä hyvä esimerkki, jo 50+ mutta näyttää omana itsenään hyvältä!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kai oli ironiaa? Useimmat eivät onnistu näyttämään noin "luonnollisen" nuorelta edes 16-vuotiaana. Itsekin olen yli 50-v nainen ja huolehdin ulkonäöstäni, mutta silti jotenkin säälittää nämä, joille ulkonäkö ja leikelty-meikattu naamataulu on ihmisarvon mittari. Keho siellä pakkelin ja täyteaineiden alla kuitenkin vanhenee, et ole yhtään nuorempi kuin mitä olet, vaikka kuinka maalaisit jälkiä piiloon.
No juuri näin. Pidän kroppani kunnossa joogalla,käytän omalle iholle sopivia hoitotuotteita,käyn ekokampaajalla. Meikkaan hyvin vähän, mutta totta kai BB-voide täytyy olla vähintään. Olen 57 :). En ikinä lähtisi tuollaiseen pelleilyyn, oma ikääntyminen täytyy vaan hyväksyä! Jos ei jotakuta miellytä, niin eipä sellaiset asiat edes kiinnosta - mitä merkitystä sillä edes on :O. Terveys nousee tässä iässä etusijalle!
No onhan tuolla varmasti vientiä. En epäile etteikö kirjoituksessa mainitut 20+ miehet häntä piiritä.
Juuri tuollainen melkein meikitön nainen on mun mieleen M31
Tottakai kaikki saavat näyttää miltä haluavat. Mutta kun ap kerran piti tätä naista hyvänä esimerkkinä luonnollisesta kauneudesta, niin tuskin on kovasti esineellistävää huomauttaa, että hänen nykyinen ulkonäkönsä ei ole luonnonmukaisesti aikaan saatu, eikä hän edes itse väitä niin.