Millainen vaatetus (ensi)treffeillä on teistä automaattinen turn-off?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tilanteeseen sopimaton.
Aikas hieno kiteytys! -Vaan kumpa osaisi kääntäen tuota ohjetta noudattaa e. valita pukeutumisensa tilanteen mukaisesti.
Sinkkumies - Niin. Kyllä olen "se" sama, joka omassa ed. kommentissan vastasi, ehkä vähän överisti; lienee aika pieni todennäköisyys, että päätyisin treffeille naisen kanssa, joka saapuisi sinne pukeutuneena nigabiiin..
Outoa, ei ole epäsopivaa vaatetusta koskaan tullut vastaan.
Semmoinen joka kielii jostain pääviasta. Eli keski-ikäisellä jotkut revityt farkut ja tiukka merkki-t-paita. Tai sitten joku papparaistyyli kuten taskullinen liivi ja beiget suorat housut. Urheiluvaatteet jos ei olla urheilemassa, juhlavaatteet jos ei olla juhlimassa jne. Likaiset ja virttyneet vaatteet. Liian pienet tai suuret vaatteet. Paidat joissa on jotain rivouksia tai typeriä vitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs miehet pidätte siitä, että naisella on ryntäät esillä eli liian suuri kaula-aukko? Laatumies pyörähtäisi kannoillaan, kun taas alemman tason mies innostuu.
Olisi turn-off jos ei nainen julkisilla paikoilla osaa olla paljastelematta sopimattomia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
No, just nää vaatteet jois oon täl hetkel. :D PlayStation -huppari ja -kollarit. Voi olla, et nainen kattos, et ton pikkupojan kaa en jää juttelee. :D
Minkä takia sun pitää saada itsesi näkyviin tällä palstalla joka päivä, oli aihe mikä tahansa? Taidat olla vanhempaa naista vailla..
no nyyh nyyh, alapeukuttakaa taas asia viestiä. Ihan kun muita ei ottaisi päähän tuo typerä m25 jonka on pakko lässyttää ihan jokaiseen ketjuun ja aiheeseen noiden hymiöiden kanssa, yleensä jutut puuta heinää koska pitää saada vain äänensä kuuluviin.
Tietää kyllä ketkä täällä alapeukuttavat..
No ketkä?
Hakaristin kuva vaatteessa ( ja kyllä, tällainen yritti kerran "iskeä" ).
Kasvomaski olisi aika luotaantyöntävä asia.
Ei jatkoon.
Tarranauhalla kiinnitettävät kengät. Ihan sama onko ne tarralenkkarit, vai jotkut muka hifistely sandaalit. Toinen juttu, tennissukat+sandaalit. Ei. Myös maastokuosi, jos ei olla menossa metsälle.
N.
M26 kirjoitti:
No, just nää vaatteet jois oon täl hetkel. :D PlayStation -huppari ja -kollarit. Voi olla, et nainen kattos, et ton pikkupojan kaa en jää juttelee. :D
PlayStation -huppari kuulostaa kyllä tosi söpöltä.
Maastokuvioitu takki tai -housut ja pahinta olisi koko asu tätä samaa kuosia. Pahin väri tässä kuosissa on se puna-musta-valkoinen.
Nuorella miehellä slipoveri kauluspaidan päällä, niinkuin kuusikymppisellä isälläni. Tiedän, että nyt neuleliivit ovat taas muotia, mutta noin 5 vuotta sitten se oli täydellinen turn off. Ehkä en olisi tuominnut vaatetuksen perusteella niin pahasti muuten, mutta hän ei ollut luonteva muutenkaan ja antoi minun odottaa kylmässä talvella ulkona 15-20 minuuttia ennen kuin saapui itse paikalle.
- Aikuisella miehellä maihinnousutakki.
- Toivottavasti se muoti on jo loppunut, että mies pukeutuu vaaleanpunaiseen kaulus- tai pikeepaitaan. Ei sopisi aikuiselle naisellekaan treffivaatteeksi.
- Siskonmakkaran väriset vaatteet
- Lippis
Vierailija kirjoitti:
Kasvomaski olisi aika luotaantyöntävä asia.
Ei jatkoon.
Miten niin? Olen huomenna menossa ensiteeffeille ja aion kyllä laittaa kasvomaskin, ja pidän sitä niin kauan, kunnes menemme jonnekin kahdestaan kaupungin keskustassa.
Urheiluvaatteet miehellä, hupparit, verkkarit, lippikset ym.
Onpa pinnallista porukkaa. Mulle ei tyylillä oo väliä mutta hygieenisyys ja yleissiisti olemus on ihan jees. Tietenkin jotkut hakaristitatuoinnit saattaa vähän olla nounou. Kai sitä sit jotain turnoffeja sit on😃
Mietelauseet vaatteissa. Joku "Live, laugh, love" paidassa saisi aikaan nauruhepulin ja treffien peruuntumisen.
Tuli mieleen se Putouksen Folke- hahmo...
Ai kamala😆; Ja kuin "kaiken kruununa", Rintakarvat röyheästi esillä...
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Eräs ranskalainen mies tarjosi minut treffeille ja niinpä siitä sitten pukeutumaan sievään mekkoon kesäkuumalla.
Täällä tämä ranskalainen adonis tuli valkoisessa treenauspuvussa sama joka hänellä oli päällä ensi tapaamisella pyöräretkellä. Komea ei siinä mitään , mutta
sanoin että olin kai väärinkäsittänyt kutsun joten kiitos vaan ja näkemiin. En tiennyt että pyöräileen oltiin menossa.
Kysyin ystävättereltä joka on lääkäri samassa sairaalassa kuin tämä ranskalainen mikä hän on miehiään.
Hän on yhdessä yhden naislääkärin kanssa, sain vastaukseksi.
En tajunnut.
Ei vaikuttasi mitenkään.
Ehkä säälittäisi vähän.