Miehet ja kauluspaidat. Pakkoko niitä on joka paikassa käyttää?
Nyt piti käännyttää autolta takaisin pukemaan kun yritti lähteä perheen eväs- ja luontoretkelle sellainen päällään.
Kommentit (14)
Ei ole. Mulla on t-paita ja huppari kaikkialla duunista kauppaan ja leffaillasta hautajaisiin.
On pakko kun ne on niin hyväntuntuisia päällä ja muutenkin mielestäni sopii minulle. Eihän sinun niihin pakko ole pukeutua jos et tykkää mutta minä ainakin tykkään.
M23
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja salihousut.
Eikö ne pysy siellä salilla?
Älkää pitäkö vain salilla, saamme ihailla muodokkaita pakaroita muuallakin kuin salilla. Kaupoissa ja muissakin julkisissa paikoissa saa ehdottomasti käyttää. Toki ymmärrän miksi muita naaraita saattaa ärsyttää.
Porvoossa sattuu ja tapahtuu osa 26266
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja salihousut.
Älkää pitäkö vain salilla, saamme ihailla muodokkaita pakaroita muuallakin kuin salilla. Kaupoissa ja muissakin julkisissa paikoissa saa ehdottomasti käyttää. Toki ymmärrän miksi muita naaraita saattaa ärsyttää.
Pakarat eivät katoa, vaikka ei käyttäisi salihousuja kaupassa.
Mä oon heikkona kauluspaitaisiin hyväkroppaisiin miehiin ❤️
Minun käy sääliksi television uutisankkureita ja meteorologeja kun niiden täytyy käyttää kauluspaitaa.
Sikäli hauska, että esim. Halti myy ulkoilukäyttöön kauluspaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Minun käy sääliksi television uutisankkureita ja meteorologeja kun niiden täytyy käyttää kauluspaitaa.
Ei ole mikään pakko.
Miehet sitä, miehet tätä. Miehet tekee aina kaiken väärin. Ainakin AV-mammojen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sitä, miehet tätä. Miehet tekee aina kaiken väärin. Ainakin AV-mammojen mielestä.
Tänne nyt on pesiytynyt voimaantunut ja feministinen miesvastainen naisjoukkio jotka ovat vain katkeria miehille.
Naiset ja salihousut.