Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on tosi noloa, mutta ensimmäinen kertani oli kamala ja luulen,

Vierailija
05.04.2021 |

että sain jonkun taudin. Tästä on jo vuosia, mutta minulla on ollut kaikenlaisia oireita ja sitten oireetonkin vaihe. Oireethan on hyvin moninaisia ja samoja kuin monissa muissakin taudeissa. Luulen, että minulla on kuolemaan johtava sairaus. Yritin terveydenhoitajalle sanoa kuukautisista kysyttäessä niiden epäsäännöllisyydestä, mutta katsoi oudosti ja sanoinkin, että ovat ihan normaalit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko borrelioosi tai homeongelma ne aiheuttaa toisinaan huonon seksin jälkeen epämääräisiä ongelmia ja sähköyliherkkyys myös, oletko ajatellut muuttaa lappiin  sähköttömään autiotupaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkärille ja kerro mitä epäilet.

Vierailija
4/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin naisen kanssa seksiä, vaikka tiesin että hänellä on paha papilloomavirus. Kondomia käytin, mutta eihän se kuulemma auta ja tarttuu kuitenkin. Suuseksiä annoin paljaalla. Pelkään että saan jonkun syövän.

Vierailija
5/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita suoraan terveyskeskukseen tai ota nettipalvelun kautta yhteyttä, ja pyydä lähetettä sukupuolitautitesteihin. Terveydenhoitajakin voisi sinne ohjata, jos enää viitsit kysyä, kun ei kerran ottanut huoltasi vakavasti.

Ne testit vain otetaan laboratoriossa, ei syytellä eikä tarvitse selitellä. Verikoe ja pissanäyte tai sitten pumpulitikkunäyte emättimestä (ja tarvittaessa suusta ja peräaukosta), jotka saa ottaa itse omassa rauhassa ilman että kukaan tuijottaa.

Sitten tulevat tulokset, päivässä parissa. Sukupuolitautien hoito on Suomessa lähtökohtaisesti ilmaista. Saisit sitten mielenrauhan. :)