Te, joiden lapset soittavat jotain soitinta. Jaksatteko aina kuunnella harjoittelua?
Kommentit (5)
Mulla on ollu naapuri joka soitti viulua. Ainoa ongelma on että hän soitti samaa biisiä, ja samaa kohtaa n2 vuotta. :D
Minä jaksan mies ei.
Nautin kovasti soitosta, jos soittaa "hyvin" tai jotain kunnollista kappaletta. Tiedän, että ei pidä erityisesti sormiharjoituksista ja vaikeiden kohtien jankkaamisesta, joten olen iloinen, kun niitä tekee.
Meillä soi suuren osan päivästä, teini soittaa neljää eri soitinta, musiikkiopistossa näistä kahta.
Miestä sen sijaan ärsyttää soittaminen kauheasti.
Soittaa rumpuja ja en jaksa. Tai välillä jaksan hyvin ja toisinaan käy hermon päälle paljonkin. Kuitenkin paljon pahempaa kun nuoremmalla sisaruksella oli vuorostaan nokkahuiluläksyjä koulusta. Opettajaa kohtaan paljon lämpimiä tunteita kun tenavistamme se musikaalisesti täysin lahjaton tappoi soitinta sekä muun perheen korvia.
Hyvin mielelläni kuulen soitto- ja lauluharjoitukska. Samoin pidän siitä, että lapset treenailevat pallokikkoja kotona.
Minulla soittaa mies. Soittaa hyvin mutta ei sitä iänikuista kitaraa jaksaisi silti aina olla kuuntelemassa.