Miksi torissa on turhia kyselijöitä "onko vielä myynnissä"
Ihan sama mitä myyt, niin joku tulee aina kysymään onko vielä myynnissä ja vaikka vastaat 10min viiveellä, että on, niin eipä näistä sen jälkeen kuulu mitään. Muutenkin kysymys itsestään on jo ihan typerä ja parhaimmillaan ilmoitus on ollut puoli tuntia, niin ensimmäinen jo kyselee.
Mitä nämä kyselijät oikein hakee tuolla? Sitä, että joku vastaa heidän kysymykseen?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
On tyhmiä myyjiä, jotka eivät poista vanhoja olmoituksia.
2h vanha ilmoitus "onko vielä myynnissä?" Kysyn, mutta en kyllä aio ostaa, testaan vaan onko ilmoitus vanha.
Olen oppinut sen tarkoittavan tori-slangilla, että "Hei, en aio ostaa tuotettasi!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2h vanha ilmoitus "onko vielä myynnissä?" Kysyn, mutta en kyllä aio ostaa, testaan vaan onko ilmoitus vanha.
Koirien kohdalla se 2h voi olla liikaa ja se koira on tosiaan jo mennyt, mutta ilmoitusta ei oo päivitetty.
Todella moni pitää siellä ilmoituksia tavaroista jotka on myyty tai varattu.
Jos myytävänä on joku superhittituote, jonka myyntiaika pyörii minuuteissa (joku pleikka tms.), niin on ihan oleellista olettaa, että tuote on jo myyty, eikä ilmoitusta ole päivitetty.
Samoin olen lähettänyt kyselyn vaikkapa jostain huonekalusta, joka on ilmoitettu viime kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitankin "Hei, voisin ostaa tämän, jos on yhä vapaana" tms. Nuo "onko myynnissä" -kyselijät eivät ole oikeasti ostamassa yhtään mitään. Kai se on jotain ikkunashoppailuhupia tmv.
Kysymys on automaattisesti laitettu Torin puolelta että voi vaan lähettää. Itsekin olen hämmästynyt kuin ihmiset kyselevät tavaroiden perään ilman mitään kiinnostusta. Olen alkanut laittamaan kyselyn heti perään milloin voidaan tavata. Hiljaisuus.
Mistä ihmeen pelleilystä on kysymys?
Minusta ihan aiheellinen kysynmys, koska ainakin puolet tavaroista joiden perään olen soitellut ovat olleet jo myytyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitankin "Hei, voisin ostaa tämän, jos on yhä vapaana" tms. Nuo "onko myynnissä" -kyselijät eivät ole oikeasti ostamassa yhtään mitään. Kai se on jotain ikkunashoppailuhupia tmv.
Jos kirjoitan sinne että ostaisin tämän, käykö haku tänään kello 17, saan aina vastaukseksi, että myyty tai haku sovittu jo.
Jokaikinen kerta.
Usein myös on pakko kysellä lisäkysymyksiä esim viimeksi pyysin myös sisäkuvia lipaston laatikoiden sisältä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoitan sinne että ostaisin tämän, käykö haku tänään kello 17, saan aina vastaukseksi, että myyty tai haku sovittu jo.
Jokaikinen kerta.
Usein myös on pakko kysellä lisäkysymyksiä esim viimeksi pyysin myös sisäkuvia lipaston laatikoiden sisältä jne.
Joku siinä on, etteivät nämä kyselijät ikinä osta. Ehkä he eivät ole tarpeeksi varmoja tuotteesta, joten ei näistä kyselyistä ikinä synny mitään kauppoja. Hiukan sama ilmiö on näiden lisäkuvien pyytäjien kanssa. Haetaan jotain tosi tietynlaista.
Itse voin kyllä ottaa lisäkuvia, se on ihan ok, mutta en enää edes vastaa noihin "vieläkö myynnissä" -juttuihin, sillä niistä syntyneet kaupat/edes vastaukset vastaukseeni ovat 0 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaikinen kerta.
Joku siinä on, etteivät nämä kyselijät ikinä osta. Ehkä he eivät ole tarpeeksi varmoja tuotteesta, joten ei näistä kyselyistä ikinä synny mitään kauppoja. Hiukan sama ilmiö on näiden lisäkuvien pyytäjien kanssa. Haetaan jotain tosi tietynlaista.
Itse voin kyllä ottaa lisäkuvia, se on ihan ok, mutta en enää edes vastaa noihin "vieläkö myynnissä" -juttuihin, sillä niistä syntyneet kaupat/edes vastaukset vastaukseeni ovat 0 %.
Olen nyt vuoden myynyt Torissa turhaa tavaraa, kaikenlaista, paljon.
Noin 80 prosenttia noista "onko vielä myynnissä" -kysyjistä on minulla myös ostanut sen tuotteen.
Luulen että se on pikemminkin tapa sanoa "päivää". Vastaan ystävällisesti.
Usein saa kuulla, että tuote on jo myyty tai varattu. Jotkut ilmoitukset roikkuvat kuukausikaupalla, joten oletus on silloin, että tuote ei olisi enää myynnissä, unohtunut poistaa ja on mielestäni aiheellista kysyä onko se edelleen.