Pyysin tapailumiestä hakemaan meille subit, otti itselleen kokonaisen ja minulle puolikkaan
Hänen eksänsäkin söi aina vaan puolikkaan niin luuli että muutkin naiset syövät. Oli niin kova nälkä että oli pakko sitten tilata ovelle vielä pizzaa. Mies pyöritteli silmiään ja huokaili turhautuneena oloisena. (Ja olen hoikka ihminen jos sillä nyt on tässä väliä) en vaan ollut syönyt vuorokauteen kuin jugurtin.
Kommentit (24)
Kyllä tällaisia sankareita on olemassa. Minä sain kerran yhden hepun luona vain maissintähkän kun äijäporukka söi kaksin käsin makkaraa. Mökki oli saaressa joten en päässyt hakemaan ruokaa. Täytin vastasi vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällaisia sankareita on olemassa. Minä sain kerran yhden hepun luona vain maissintähkän kun äijäporukka söi kaksin käsin makkaraa. Mökki oli saaressa joten en päässyt hakemaan ruokaa. Täytin vastasi vedellä.
Oliko ne makkarat jotenkin piilossa, vai mikset ottanut niitä?
Menkää porvoolaiset nukkumaan.
Ja taas haukutaan jotain olematonta miestä.
Kiinnostaa aloittajan mielenmaisema...
Tehkää toisin päin. Tapailumies pyytää kaljaa ja makkaraa. Sinä haet. Win-win?
Laiskan palkka, kun ei itse viitsi hakea. Ja taidat olla mykkäkin vielä, jos et osaa sanoa millaisen subin haluat. Joten katse omaan peiliin!
Se on OIKEIN! Pitää vain huolen ettet turpoa pilalle ja muodottomaksi heti kättelyssä, ettei tarvitse sitten tukasta raahata pilaantunutta naarasta roskiin. Kukaan mies jaksa mitään ylensyönyttä ja pilalle turvonnutta sikaa katsella.
No ei miehet välttämättä tiedä mitä naiset syö ja kuinka paljon.
Monet naiset oikein itse esittää, että syövät vain salaatinlehtiä ja herkuttelevat viinirypäleillä. Ei poikamies sitä voi tietää mikä on totuus.
Oivoi, ap. Oliko sama tapailumies, joka ihmetteli sitä kun söit 2x grillimakkaraa?
Jaa. Itse en ikinä syö kuin tuollaisen puolikkaan eli mä olisin ollut oikeinkin tyytyväinen.
Suunsa voi avata ajoissa. Minäkään en yleensä jaksa kuin sen puolikkaan syödä.
Ap:llä on epäterveelliset ruokatavat. Ei ollut syönyt vuorokauteen muuta kuin jogurtin ja nyt olisi ahminut kokonaisen subin.
Kuka yleensä pyytää toista hakemaan itselleen subin ilman että sanoo tarkkaan millaisen haluaa?
Merkillistä että vaikuttaa kuin kaikkien jääkaapit on tyhjät ? Aina pitää sen verran olla että pikkunälkä lähtee !
Kai te sen verran puhuitte, että millaisen subin sinä haluat? Siis myös, minkä kokoisen? Miesdissausprovo.
Kuinka sä jaksat vuodesta toiseen vääntää näitä mies ei anna tarpeeksi ruokaa -trolleja?