Millaisia tyyppejä ovat alapeukuttajat?
Kommentit (41)
Mielensäpahoittajia.
Eivät alapeukuttavat ole aina edes oikeassa.
Niitä on erilaisia. Yksi alapeukuttajalahko hyökkää porukalla alapeukuttamaan "lintu lensi taivaalla" tyyppistä tekstiä, heillä on joku aggressio päällä ja osa taas siksi että on eri mieltä neutraalisti.
Jos en ole samaa mieltä tai en pidä kirjoittajan tyylistä kirjoittaa, niin alapeukutan. Jos taas kirjoitus on hyvä ja olen samaa mieltä, niin peukutan. Ei siinä sen enempää ole mystisyyttä.
Meinasitko ap, että et ole koskaan alapeukuttanut? :)
Alapeukuttajat ovat osaamattomia epäsosiaalisia murkkuja jotka voivat pahoin ja haluavata pahoittaa toisten mielet.Hyvin he voivat kun joku joutuu onnettomuuteen tai johonkin vaikeaan tilanteseen.
Oon huomannu että alapeukatan automaattisesti kaikkia vihervasemmistolaisia. Muute harvoin, koska muut ei ota nii paljo päähä.
En ole kasvotustenkaan ihmisten kanssa aina samaa mieltä, joten miten se voisi onnistua täällä?
Alapeukuttaminen on terapeuttista.
Alapeukuttelen välil iha huviksee itteeni, ku oon niin katkera ja vihaan itteeni. Siitä tulee sit parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ihan typerä?
Haa, että kai vain alapeukuttanut tätä ap?!?
Taas käännytään ap:ta vastaan. :D
Perus vauvaa tämä.
Alapeukutan, jos olen täysin eri mieltä, kirjoittaja on totaalisen väärässä tai vastaaja on ymmärtänyt kysymyksen väärin ja vastaa puutaheinää.
Epämiellyttävyyden perusteella en alapeukuta.
M26 kirjoitti:
Alapeukuttelen välil iha huviksee itteeni, ku oon niin katkera ja vihaan itteeni. Siitä tulee sit parempi mieli.
Ei minun mieleni ainakaan muutu vaikka mihin suuntaan peukuttaisin.
Torahampaat ja kauhea sukupuolivietti...luulisin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Perus vauvaa tämä.
Tuota noin, miksi olisimme mielinkielin? Kaikilla ei ole ruskea kieli.
Alapeukuttajat on fiksuja.Kenenkään tartte tykätä mistä tahaan veivailusta.Boolshittii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus vauvaa tämä.
Tuota noin, miksi olisimme mielinkielin? Kaikilla ei ole ruskea kieli.
Vihaajat vihaa.
Normaalia. Jos juttu ei miellytä, on väärää tietoa loukkaavaa yms niin alapeukku