Missä päin Yhdysvaltoja ootte matkustaneet?
Kommentit (16)
Kalifornia, Nevada ja Arizona. Nopea road trip niillä kulmilla. Kerran myös työmatkalla Kaliforniassa.
Vain New Yorkissa. Luin Hesarista joskus 80-luvulla jutun, jossa toimittaja ajoi autolla New Yorkista Los Angelesiin. Haluaisin tehdä samanlaisen road-tripin, mutta taitaa jäädä eläkepäiville.
New Yorkissa. Kahdessa viikossa ei muuta ehtinyt ja New Yorkissakin olis pitänyt olla kerralla vuosi että olisi ehtinyt oikeasti nähdä paikkoja. Road trip olisi haaveissa. Californian punapuumetsät haluaisin nähdä.
Taitaa tulla äkkiä laskettuna noin kymmenen eri osavaltiota mukaan lukien Kalifornia, Havaiji, useampi paikka Keskilännestä ja itärannikolta lähinnä New York ja Boston.
New York, California, Nevada, Arizona.
Meinasin lähteä Floridaan (kevät 2020 tai syksy 2020) mutta sitten tulikin tämä koronavirus ja löi Amerikan polvilleen. Katsotaan uudestaan ensi vuonna.
Kysymys on niin typerä, etten viitsi vastata siihen.
En missään mutta haaveilen road tripeistä tyyliin itärannikko, keski/pohjois-osavaltiot, etelä ja länsirannikko jokainen eri reissuilla. Paljonkohan tuollaiseen täytyisi säästää rahaa?
Yksin nyt näillä näkymin täytyisi mennä.
NYC. Kyllä kiinnostaisi matkustaa siellä enemmän, esim. Seattle ja se seutu ois kiva nähdä. Ehkä joskus vielä pääsee.
Olen ollut jenkeissä vain kerran. Kesätyön aikana työnantaja lähetti mut pariksi viikoksi Austiniin, Teksasiin.
Kun pari vuotta tästä tapasin Nykkilaisen vaihtarin Turussa (tein sivuopintoja siellä) ja oli puhetta, että olen ollut jenkeissä. Hän hämmästeli: "sitten kun menet Usa:han, niin menet... Teksasiin...?!?"
No, en voinut valita itse paikkaa, eikä tainnut tyttö ymmärtää itse kommenttinsa ironisuutta... Tuo keskusteluhan käytiin Turussa ja hän oli Euroopassa ekaa kertaa...
Havaiji, Kalifornia, Nevada, Arizona.
Paljon vielä näkemättä.
En vielä missään, mutta kiinnostaisi kyllä.
New York, Connecticutt, Charlotte NC, Atlanta.
California, Georgia, Florida, Puerto Rico, New York, New Jersey, Kansas, Massachusetts, Rhode Island, Maine, New Hampshire.
Vierailija kirjoitti:
California, Georgia, Florida, Puerto Rico, New York, New Jersey, Kansas, Massachusetts, Rhode Island, Maine, New Hampshire.
Hawaii unohtui.
Oltiin menossa Dallasiin, mutta korona. No onpahan aikaa säästää matkakassaa.
Tähän mennessä Florida, California, New York. Haluaisin tehdä road tripin ja kiertää kaikki osavaltiot. New Orleans etenkin kiinnostaa.