Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilla ihmisillä tuntuu olevan nykyisin hirveästi ihan ylimääräistä rahaa?

Vierailija
04.04.2021 |

Miten muuten voi ymmärtää tuon valtavan matkustelun pääsiäisenäkin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tehnyt mitään vuoteen. Säästyyhän sitä.

Vierailija
2/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän ympäri vuoden reissuja varten. Syön halvemmin, en käy leffoissa tai baareissa, ostan vaatteet kirppiksiltä. Ei siis ole ylimääräistä vaan valintakysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon bitcoin miljonäärejä.

Vierailija
4/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin palkka Suomessa 2500, ja keskipalkka noin 3000, riittää kaikkeen humputteluun, varsinkin jos kaksi perheessä työssä.

Vierailija
5/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan takia jäänyt paljon säästöön.

Vierailija
6/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa käyvät ilmaiseksi hakemassa ,säästyyhän siinä satasia kuussa.

Vierailija
7/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä vuodessa jäänyt älyttömästi säästöön kun ravintolakäynnit, teatterit, leffat, matkustelut on jääneet pois. Käyn normaalisti ulkomailla 2-4 kertaa vuodessa eli tonneja on nyt säästössä pelkästään niistä. Jonkin verran haen noutoruokaa mutta en läheskään niin paljon kuin ennen söin ravintoloissa. En käy kaupoillakaan ollenkaan ja netistä olen tilannut muutaman välttämättömän vaatteen. Ainakin minun kohdalla koronalla on ollut vain positiivinen vaikutus säästöihini.

Vierailija
8/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkin on matkusteltu pääsiäisenä ja muutenkin. Nyt matkustelusta uutisoidaan enemmän koronapandemian takia.

Vierailija
9/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa jää säästöön satasia kuussa koska harrastukset tauolla, kahvilat ja ravintolat kiinni, ulkomailla viimeksi 2019 jne.

Vierailija
10/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa mihinkään ja vaatettakin on tullut ostettua hyvin vähän

Vierailija
11/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin viime syksynä rivitalon takapihall3 kylpytynnyri. Sillä rahalla mikä olis mennyt etelän matkaan.

Samoin luottokorttia maksettu noin 5000 e pois. Kun ei teatteria, risteilyä tai illan istujaisia tms.

Auto pistetään vaihtoon seuraavaksi

Vierailija
12/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mun bruttopalkka 3000e/kk ja asumiskustannukset 500e/kk. Kyllä siinä rahaa jää säästöön, kun ei ole lapsia. Mulla on oma hevonen, joka vie rahaa (ja aikaa), mutta siitä huolimatta saan n. 800-1000e säästöön kuukaudessa.

Vierailija
13/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olinkin viime vuonna lomautettuna niin olen silti säästänyt kun esim. Marraskuussa, tammikuussa ja maaliskuussa en päässyt ulkomaille enkä pääse tässäkään kuussa, muuten olisin mennyt.

Vierailija
14/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole rahaa. Päinvastoin. Korona vei työt molemmilta, kohta tulee vuosi lomautettuna eikä uutta työtä ole saatu ahkerasta hakemisesta huolimatta. Töitä ei vain ole. Talolainasta saatiin onneks lyhennysvapaata 1.9. asti ja nyt todennäköisesti ainakin mies pääsee kesätyöntekijäksi työpaikkansa toiseen yksikköön. Mun työt kadonnu luultavasti pysyvästi joten täytynee kouluttautua uudelle alalle. Se taas tietää todella niukkoja aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän