Kipua vasemmalla puolella...
Pillerit lopetin Juhannuksena, jonka jälkeen tuli normaalit menkat. Seuraavat alkoivat kolme päivää kestävällä tiputtelulla, eli punaista vuotoa tuli vain vessassa käydessä. Tämän jälkeen alkoi kunnun vuoto jota kesti viisi päivää. Yleensä menkat kestävät vain kolme-neljä päivää. Viimeksi tuntui myös kipua vasemmalla puolella ja nyt tuntuu taas. Mitähän tämä on? Kipu on välillä tosi viiltävää, käy niin kipeää ettei suorassa pysty olemaan. Meillä siis yritetään kolmatta. Edelliset raskauset ovat alkaneet seuraavasta kierrosta kun pillerit on lopetettu. Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon ja sai alkunsa heti kun pillerit jäi pois.
Kommentit (3)
Hei!
Itselläni todettiin kesän aikana kysta vasemmassa munasarjassa ja se tuotti vihlovaa kipua (ei tosin kovin pahaa) ja huonoa oloa. Suosittelen käymään gynegologilla. Itse sain Terolut-reseptin, jolla kystan pitäisi lähteä pois. Joskus lähtevät tosin itsekseenkin, mutta tämä oli isoa sorttia.
PIllereitten jälkeen menkat voi olla kovinkin erilaiset ja kierto mitä vaan! Joku toinenkin kyseli et voisko oll aovista tuo sinun kipu? Mulla on aina tosi kovat ovisoireet: viikon verran juilii vähän ja sit yks päivä oon melkein petipotilas, ilman särkyläääkkeitä en selviäisi. Että teepä siinä sitten vauvoja!!! Kannattaa kääntyä terkkarin/gynen puoleen!!!
mulla nimittäin oli oviksen aikaan tosi kamalaa kipua vasemmalla puolella alavatsassa(torstiana oli ovis) ja nyt sit toissayönä iski kunnon kivun päälle,liekö sit kiinnittymiskipua tai jotain.ei pystyny kunnolla istua,ei pissata saati kävellä.eilen kipu sit helpotti.tässä nyt sit vaan odotellaan jotta olisko kolmas vaavi tulossa 8=)