FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Kuka putoo seuraavaksi?
Bige.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaaa lukea tämä juttu, kaikki ei ole niin kaunista ja siloiteltua kuin kameran edessä näyttää:
turha vinkua jos näihin ohjelmiin itse hakeutuu.
Itseäni ihmetyttää se, että aikuiset ihmiset ovat niin karkin perään. Syövätkö kaikki aikuiset tosiaan metrilakua ja irtokarkkia, itselleni se kuului lapsuuteen.
Janne oli ihan nössö, naisen voimat käsissä :D:D:D
Säälittää se täysi osaamattomuus - mitään hommaa ei osata, sama varmaan palkkatyössäkin.
Vierailija kirjoitti:
Janne oli ihan nössö, naisen voimat käsissä :D:D:D
Jep, Ja janne pettää vaimoaan koko ajan. Outo hyypiö se on.
Vierailija kirjoitti:
Kuka putoo seuraavaksi?
PIKE pois seuraavaksi, loppuu se älyvapaa ärsyttävä huuto.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetyttää se, että aikuiset ihmiset ovat niin karkin perään. Syövätkö kaikki aikuiset tosiaan metrilakua ja irtokarkkia, itselleni se kuului lapsuuteen.
Olen kohta 40 vuotta mutta pidän kiinni lauantaisesta karkkipäivästä, muuten menisi karkkien suhteen överiksi.
Olen huomannut tähän ikään mennessä että ihmiset ovat aika erilaisia. Itse en ole juonut olutta sitten vuoden 1996 ja mietin että miksi aikuiset ihmiset ovat niin kaljan perään.
Minttu ja Sauli on aina missä tahansa ohjelmassa ovatkaan minun suosikkejani. Harmi että Pike tippui, oli varsinainen myönteinen yllätys kuinka mukava hän onkaan.
Voisivat ihan työsuojelun näkökulmasta etukäteen näyttää kädestä pitäen noita hommia. Esimerkiksi sekin ratanaulojen moskalla hakkaaminen.
😨 Huhhuh vähällä pääsivät, ettei Annilta tipahtanut koko sormi.
Tuulilla vielä vaarallisempi tapa, kun löi ne naulat niin lähekkäin.
Ne eläinten hoitamiset nyt kuvittelisi ainakin neuvottavan.
Sanna on mukava bb-talossakin. Olen vihervassari, mutta olen muuttanut mieleni Sannasta. Hyvä tyyppi.
fakta.on.fakta kirjoitti:
Julkinen salaisuus on, Että ellenillä on peruukki. Sairaus on vienyt hiukset.
Mistä moinen tieto ja mikä sairaus? Iso S?
Vierailija kirjoitti:
Sanna on mukava bb-talossakin. Olen vihervassari, mutta olen muuttanut mieleni Sannasta. Hyvä tyyppi.
Sen verran katsoin bb talon menoa, että panin merkille, kuinka Sanne heitti susille lue Valavuorelle sen Rosan.
Sää oot mun lempifeministi Rosa. Aleksi...ootko sää feministi?
Sanna liukenee.
Pike on tosi rasittava, käyttäytyy kuin mölyapina. Mitään järkevää se sano.
Onkohan koulut jääneet käymättä. Tuskin tietää suomen historiasta enempää kuin sika uudesta portista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mukava. Alkaa pomottelu näkyä bb-talossakin. Sanna sanelee mitä muut saa tehdä, omasta tekemisestään pysyy hiljaa.
Hyvän määrän ruokaa ja karkkia saivat farmilaiset. Ja Lavikainen kunnostautui viikatteen varressa ja hyvällä työllä ansaitsi vielä 50 markkaa lisää ostoksia varten.
Minttu Kaulanen laskeutumassa huusin reiälle....miksi ei kamera ole kuvaamassa?
Minttu on kyllä mainio. Minttu ei pahemmin ärsytä muita farmissa olijoita. On aika suorapuheinen, sosiaalinen ihminen. Minttu tarttuu työhön, kuin työhön, eikä hauku toisia kilpailijoita.
Alussa toivoin Sanna Ukkolan ja Mikael Jugnerin putoamista. Jaksossa, jossa Pike oli torpparina näytetty ryhmäkiusaaminen Sannaa kohtaan sai minut toivomaan, että Pia häviäisi. Toisaalta parempi, että sorsittu pääsi pois.
Kiusaamiskerhoon tuntuu kuuluvan Nykä-Kaulaskarouvat, Anni ja Pike. Nämä sekä Sauli tuntuvat olevan liitossa keskenään. Jutista ei vielä ota selvää . Pike bondaa myös Timo Lavikaisen kanssa, jonka kanssa taas Mikaelilla on YYA sopimus.
Mikael on osoittautynut taitavaksi, älykkääksi ja viisaaksi ihmiseksi, joten hassua kyllä toivon nyt hänen voittoa (varsinkin kun Noora putosi).