FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Voi hyvä luoja, kun ketään ei kiinnosta sun ripulis, iljetys-Pike!
Osalla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Jauhetaan ripulista, rääytään kurkku suorana, väännellään naama, yökitään ja peesataan ilkeilyjä hihittämällä. Täysin käsittämätöntä.
Miten nuo muut jaksaa Pikeä, Minttua ja Piaa? Täysin sietämättömiä ihmisiä sivistymättömyydessään ja tyhmyydessään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota Pikeä vaivaa? Koko ajan pidettävä hirveää älämölöä.
Se onkin ainoa asia mitä sieltä suusta tulee. Yhtään järkevää lausetta ei ole häneltä kuultu.
Pike ja missi olisi näyttävä pari ja he viihtyvätkin näköjään hyvin yhdessä<3
Pike (osuvampi nimi ois kyllä Puke) ja Michelle on totaalisen ärsyttäviä. Niissä ei oo mitään hyvää. Ja on toi Lavikainenkin aika ihmeellinen juntti.
Tuulin on aika lähteä kotiin kasvamaan. Ei tuollaisesta voi noin hysteeriseksi mennä.
Tympeää miten pari iljetystä pilaa muutoin niin mukavan ohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Tuulin on aika lähteä kotiin kasvamaan. Ei tuollaisesta voi noin hysteeriseksi mennä.
Jos on taipusta paniikkikohtauksiin, sen voi laukaista pienikin asia. Itse olen todella heikoilla jos olen vieraassa ympäristössä, pelkästään se voi aiheuttaa paniikkikohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on taipusta paniikkikohtauksiin, sen voi laukaista pienikin asia. Itse olen todella heikoilla jos olen vieraassa ympäristössä, pelkästään se voi aiheuttaa paniikkikohtauksen.
Silloin ei kannata lähteä tv-ohjelmaan, jossa on paineita.
Vierailija kirjoitti:
Jos sairastaa paniikkihäiriötä, voi kohtauksen saada ilman mitään ns järjellistä syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei kannata lähteä tv-ohjelmaan, jossa on paineita.
Miksi ei? Hyvinhän Tuuli tuosta selvisi. Eristäytyminen ja tilanteiden välttely sairauden takia ei ole hyvä asia. Päinvastoin.
Kyllä saa hävetä kahta tyyppii tolla farmilla, tää pastori on ykkönen ja hyvänä kakkosena kauppiaan rouva.
Kummallakaan ei alkeellisimpiakaan käytöstapoja!
Järkyttävää katseltavaa ja kuultavaa molempien takia.
Yks huutaa ja hyppii, kuin apina, toinen yökkäilee ruoalle...
Kuka sieltä putos? Jäi loppu näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mikael Jungner on ollut mulle positiivinen yllätys, käsitys muuttunut positiivisemmaksi. Lavikainen vaikutti alussa kivemmalta, se on menossa alas. Sauli on symppis, on edelleen yhtä symppis kuin bb:n aikana. Kauppiaan rouva valittaa liikaa, kaikesta. Samoin mäkihyppääjän rouva. Sinitukkainen tyttö vaikuttaa ihan kivalta. Juti on laihtunut tosi paljon, samalla vanhettunut. Pike vois metelöidä vähemmän, huutaa liikaa. Noi muut on ihan massaa.
Mikael J. on kypsynyt hyvin, on itsekin kertonut, miten syövän jälkeen meni vähän liian lujaa. Nuorempana ja aika älykkäänä poliitikkona oli vähän ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sieltä putos? Jäi loppu näkemättä.
Tuuli. Oli kilpanaulausta. Anni taisi vetää vasaralla sormeensa, tuli käsi paketissa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota Pikeä vaivaa? Koko ajan pidettävä hirveää älämölöä.
Mielummin tuollaisia piken tyylisiä miehiä katsoo kuin kantasuomalaisia jurottajia
Ha ha! Hyvä provosoi. Kyllä se käy hermoille pitkän päälle...
Annin olisi kannattanut haastaa Pike tiedossa...
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ruutu + viimeisimmän Farmin,
Pahaa tekee tuo Pian ilkeily.
Selkään puukottaja.Ilmeiseti ei kuitenkaan voittanut kesäleiri, koska juorulehdessä itkee velkojaan.
Onko hänellä siviili työpaikkaa laisinkaan.
Niin ja miksi piti kiusata HEVOSIA!!!??.
Mikael Jungner on ollut mulle positiivinen yllätys, käsitys muuttunut positiivisemmaksi. Lavikainen vaikutti alussa kivemmalta, se on menossa alas. Sauli on symppis, on edelleen yhtä symppis kuin bb:n aikana. Kauppiaan rouva valittaa liikaa, kaikesta. Samoin mäkihyppääjän rouva. Sinitukkainen tyttö vaikuttaa ihan kivalta. Juti on laihtunut tosi paljon, samalla vanhettunut. Pike vois metelöidä vähemmän, huutaa liikaa. Noi muut on ihan massaa.