FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Katson ruutu + ,
ja siksi en voi kommentoida juurikaan, jotta jollakulla ei tulisi pahamieli.
Pitäisikö plussalaisille olla oma ketju ?
Kuitenkin,
Kummastelen Piia Nykäseen ilkeilyä Sanna Ukkolalle, sinut halutaan pois täältä.
Sanna kysyi vain , fiksusti: miksi sinä tuon minulle sanoit ?
Jopa räväkkä Minttu K kummasteli : oikeastiko sanoit ?
Luulen hänenkin pitäneen sitä hieman moukkamaisina käytöksenä Piialta.
Tai sitten lausahdus oli Piian puolelta henkistä sodankäyntiä. Toimi.
Piian pisteet laski minun silmissä.
( älä jatka , pieniä juonipaljastuksia )
-
-
-
Minttu Kauhasen jutut on alkuun olleet hauskojakin, nyt on alkanut ärsyttää jatkuva valitus ja varsinkin perinneruokia tehdessä yökkäily.
Ja hyvänä kaverina on Piia ilmehtimässä.
Jos ei kestä muka veripalttua tehdä, olisiko pitänyt käydä kysymässä apua parempi hermoiselta kanssa kilpailijalta.
Voi kun nämä kaksi joutuisivat pudotus tantereelle yhdessä ja toinen silloin tippuisi väistämättä.
Olisipa Alina Voronkova ollut tälläkin kaudella, hän oli niin ihana luonnonlapsi. Muuttui mielikuva täysin omista ennakkoajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
en voi sietää tuota kyläkaupan muijaa. Kauhea valitus kaiken aikaa. Miksi on lähtenyt leikkiin mukaan?
Mulle tulee mieleen hänestä parikin tosi ikävää ihmistä.
Näennäiden rempseitä mutta ilkeitä ja takana pirullisia.
Katsoin ekan kerran tätä ohjelmaa. Ajattelin että olisi jotenkin pehmeämpi ja leppoisampi tosi TV.
Mutta täähän on ollut yhtä ilkeilyä ja piilovihaa. Valittamista maalaiselämän halveksuntaa.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi järkyttynyt siitä, miten Sannaa kohdeltiin farmissa. Hän vaikutti olevan tosi mukava muille, eikä jauhanut muista pahaa selän takana. Ei kyllä ainakaan tuosta naislaumasta ja Pikestä antanut hyvää kuvaa tuollainen selkäänpuukotus ja haukkuminen. Varmaan silti kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä.
Sama.
Mulle tuli jotenkin yllättävän vahvasti omat takaumat omista kiusaamiskokemuksista.
Juuri tuo ulos sulkeminen ja selän takana pilkkaaminen
Ja sellainen päällekäyvä ivallinen puukotus.
Sattui.
Jos tää Sanna on Persu. Onko?
Niin taidan ihan hänen takiaan antaa vaaleissa äänen persuille.
En siedä erilaisen näkökannan takia ulos sulkemista.
Jotkutko uskoo että nämä on " tosi-tv:tä"? Sinne käsikirjoitetaan draamaa ja kaikille on ennalta sovittu joku rooli. Muuten olisi aika tylsää katsottavaa.
Sanna rakastui niin Jungneriin, että oli koko ajan siinä kiinni ja Jungner huuli pitkällään ja silmät kiiluen kyttäsi tätä pulleroa. Onhan siinä pari. Sanna loppukirjoituksessaan käskikin Jungnerin heti ottamaan yhteys häneen, kun tippuu leiriltä. Sitten n-------
Vierailija kirjoitti:
Noora-täti kirjoitti:
Kauppiaan rouvan englannin kieliset sanonnat lähes joka lauseessa, ovat ärsyttäviä.
Pienin paha tuossa "rempseässä" ja "räväkässä".
Vaikuttaa ilkeältä ja kylmältä ihmiseltä. En välittäisi häntä katsella missään ohjelmassa vaikka väriläiskät onkin näihin ohjelmiin tervetulleita. Sydän pitäisi kuitenkin olla paikallaan ja hänellä ei vaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Kannusti kaikki Ahostakin niin miksi ei voisi Piaa?. Pia ei esitä mitään, aito oma ihtensä. Kait niillä röökipaikka on mut sitä ei näytetä.
Mun mielestä Piia on hajuton ja mauton ,on mieliksi Lapin kauppiaan rouvalle ,eikä hänestä ainakaan vielä ole näkynyt mitään oma-aloitteellisuutta - peesailee Michelleä keittiössä ja antaa tämän lukea,päättää ja tehdä kaiken. En tykkää.
Korona tappaa sinutkin tänään. Tai sitten se olen minä.
Täytyy kyllä sanoa että eikö nämä värilliset ymmärrä miltä näyttää heidän sanomiset ja ilkeilyt. Pahemman luokan rasisteja.
Tunnen paljon ulkomaalaisia, erittäin symppiksiä ovat, nämä kaksi ovat ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ekan kerran tätä ohjelmaa. Ajattelin että olisi jotenkin pehmeämpi ja leppoisampi tosi TV.
Mutta täähän on ollut yhtä ilkeilyä ja piilovihaa. Valittamista maalaiselämän halveksuntaa.
Ei jatkoon.
Nelosella näyttää olevan joku tuotantoporukka joka vääntää ohjelman kuin ohjelman samaan selkäänpuukotusformaattiin kuin selviytyjät.
Esim. suurin pudottaja, tää farmiohjelma, selviytyjät. Alkaa käydä vähän puisevaksi kun aina on tarjolla yhtä ja samaa, oli ohjelman nimi mikä tahansa.
Sitäpaitsi mikä ihmeen farmiperinne on kaksintaistella kahdella jättimäisellä korvapuikolla kapealla riu-ulla? Tuollaisen voitto on aika tuurista ja tasapainosta kiinni, eikä farmiin liittyvistä taidoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää Sanna on Persu. Onko?
Niin taidan ihan hänen takiaan antaa vaaleissa äänen persuille.
En siedä erilaisen näkökannan takia ulos sulkemista.
En kyllä tiedä mitä sanna itse on. Tuo on pitänyt oman puoluekantansa hyvin yksityisenä. Positiivista on, että tuo aukoo päätään feministeille ja muille itsestään liikoja luuleville turhimoille. Eli tekee toimittajan työtä kuten pitäisikin.
Onko Jugner tällä hetkellä sinkku?
Mikä hinku kauppiaan rouvalla joka ohjelmaan työntää naamansa. Yhdessä ohjelmassa ainoastaan hänet haluaisin nähdä, haluatko miljönääriksi. Ei saisi euroakaan, sen verran tyhmältä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi järkyttynyt siitä, miten Sannaa kohdeltiin farmissa. Hän vaikutti olevan tosi mukava muille, eikä jauhanut muista pahaa selän takana. Ei kyllä ainakaan tuosta naislaumasta ja Pikestä antanut hyvää kuvaa tuollainen selkäänpuukotus ja haukkuminen. Varmaan silti kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä.
Sama.
Mulle tuli jotenkin yllättävän vahvasti omat takaumat omista kiusaamiskokemuksista.
Juuri tuo ulos sulkeminen ja selän takana pilkkaaminen
Ja sellainen päällekäyvä ivallinen puukotus.
Sattui.
Samanlaista oli edelliselläkin kaudella.
Onneksi Sauli on seuraava torppari, ainakin yhden jakson taas lähempänä finaalia.