Kommentit (4667)
Mä en kyllä koe että olisin mitenkään ihan pelaamaan pelaamaan lähtenyt.
Mun olis pitäny voittaa kun olin aina oma itseni, tein hommat ja pidin positiivisuuden mielessä.
Mä kyllä siinä Tainan ja Teemun kaksintaistelussa olin että hetkinen, hetkinen, onkos nyt molemmilla ihan puhtaat jauhout pussissa. Se on tää mun tarkkaavainen katse ja analysointi mikä vei mut pitkälle. Mun ois kuulunu olla torpparina ees kerran, mut muut ei sitte varmaan tykänny musta.
Muut vaan kieroili, ärsytti että oma strategiani ja naisten liitto ei toiminu. Aika epäreilua etten päässy torppariks, mut muut vaan pelas mua vastaan.
Jos mä oisin tullu vaik kakkoseks Miss Helsinki kisassa, nii se ois ollu kyl rasismii. Suomi oli rohkee ja teki oikein ku valitsi mut, tummaihosen voittajaks.
Teemun loukkaantuminen, onneksi pääsi aika pienin vaurioin.
Vierailija kirjoitti:
Teemun loukkaantuminen, onneksi pääsi aika pienin vaurioin.
Kuka ihme tiputtelee kirveen varpailleen huomaamatta? Luulisi että normaali-ihminen loikkii syrjään jos tuollainen lipsahtaa kädestä tai pomppaa esim. heitettäessä kohti varpaita.
Sitä minäkin ihmettelen. Mitähän noilta misukoilta vaaditaan, älyä, vaiko kurveja, siis muotoja, ensimmäinen takkuilee jokaisella. Jokainen on ainakin nuorena omalla tavallaan kaunis.
Ja kauneus on katsojan silmissä. Tuon näköisiäkö on nykyisin ne miss helsingit.
Mitähän siihen mittelöön on ollut kriteerinä.