Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveriavioliitto?

Vierailija
04.04.2021 |

Nukumme eri huoneissa, ei seksiä. Ei kosketusta, koska kerran riidan yhteydessä hän kävi minuun käsiksi. Ei lyönyt, mutta ravisteli ja heitti minut sohvalle. Emme halaa, ei mitään kosketusta. En kaipaa. Olen kehottanut miestä hakemaan seuraa muualta, mutta ei kuulemma korkeamoraalisena käy. Erota en voi, koska tippuisin taloudellisesti pohjalle. Voiko tämmöinen avioliitto toimia? Mielestäni kyllä. Eletään jonkinlaisina kämppiksinä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppiksinä kyllä.

Vierailija
2/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sanoa moro ja näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaverillista tuossa on? Yleensä kaverit sentään pitävät toisistaan.

Vierailija
4/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänen korkea moraalinsa suhtautuu väkivaltaan?

Jätä se sika.

Vierailija
5/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tilanne. Ei varmaan toimi kovin kauan. Eikö mies halua erota?

Vierailija
6/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin että miksi on kanssani naimisissa, niin vastauksena oli ”no parempi olla avioliitossa kuin yksin”. Hahah. Hän valitsee insituution ja että ei tarvitse olla yksin. Ei siis sanonut että esim. minun vuokseni, tms. (En ole kiinnostava persoona mitenkään, en kovin älykäs. Olen kaikin puolin hankala nainen, jne.) Mutta hei, toimiihan tämä näin...

Vierailija
7/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän hankkii toisen naisen ja jättää sinut. Kannattaisi ottaa ohjat omiin käsiin ja alkaa työstää sitä eroa. Jokaisen kannattaa elää sillä tavalla, että pystyy itse kustantamaan oman elämänsä. Niin ei tarvitse roikkua kenenkään kanssa elämäänsä tuhlaamassa vain siksi, että ei muka pärjäisi taloudellisesti yksin. Se on ihan puppua.

Vierailija
8/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla yhdessä? En ymmärrä. Ei mitään mieltä. Onneksi on rakkautta, läheisyyttä, seksiä ja yhdessä hyvä olla. Ihana käpertyä toisen kainaloon.💖

Vierailija
9/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyyteen ja vahvuuteen tähtään. Olen ollut lähes 20 vuotta enemmän tai vähemmän kotona, työttömyyden ja lasten takia. Mies on käytännössä holhonnut ja päässyt pätemään. Minun itsetuntoni on nolla. Haluaisin tietää, millaista on kun itse selviytyy esim. verotuksesta, yms. Olen aika avuton. Mies on korkeasti koulutettu, osaava ja työnarkomaani.

Vierailija
10/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten imelää, jollakin on läheisyyttä, seksiä ja toisen kainaloon käpertymistä. Mä en jaksaisi tippaakaan toista iholla. Miksi ihmiset ovat yhdessä? Ei mitään kiinnostusta toiseen ihmiseen saati johonkin ”läheisyyteen”. Oliko niin, että ranskalainen avioliitto on ihan toimiva juttu?

Vierailija
11/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vastaus kysymykseen, että miksi

olet naimisissa kanssani, oli myös se, että ”halusin mennä naimisiin”. Just joo. Se oli silloin. Varmaan oli kiva mennä naimisiin, saada vaimo - vähän niinkuin esineet.

Muuten, kuinka paljon te muut vaimot joudutte tekemään asioita sovinnaisten sääntöjen vuoksi? Lapsellinen esimerkki, mutta miksi jouluna pitää olla kinkku? Ihan vaan esimerkin vuoksi: en voi sitä

päättää, vaan vuodesta toiseen joudun vääntämään ruokaa, jota itse en syö. Ja monta muuta juttua.