Siis täh eikö kaikki vaihda maskia käytön jälkeen?
Itse ainakin heitän roskiin, ihan sama kuinka vähän aikaa sitä oon käyttänyt. En halua siinä säästää.
Kommentit (27)
Käytin pitkään aina työpaikalta ottamiani kertismaskeja. En kuitenkaan kehdannut tuhlailla, joten sillä yhdellä menin aina yhden päivän ja perjantaisella myös viikonlopun. Pakkasilla kävellessä saattoi kastua hengityshuuruista sen verran, että pistin jo ennemmin roskiin, käytin siis myös naaman lämmittimenä. Nyt kun tuli tämä pakompi pakko esim. julkisiin ja kauppoihin niin ostin sellaisen nätin kankaiden ja taskussa kuljetan mukana, pesen sitten kun alkaa olla sen verta likainen.
Mulla ehkä neljäs Maski. Yhtään en oo ite ostanut enlä osta.
Älkää nyt jonku hetken käytön jälkeen niitä pois heittäkö. Ei mitään järkeä taas tässä touhussa.
Käytän samaa mustaa kangasmaskia koko ajan. Säilytän maskia takin taskussa, joskus huuhtelen sen vedellä jos muistan.
Maski on päällä vain näön vuoksi kaupassa ja bussissa.
Maskien hyödyttömyydestä virustorjunnassa on olemassa useiden vuosien ajalta vaikka kuinka paljon laadukasta tutkimustietoa, eikä sitä voi kumota parilla poliittisiin tarkoitusperiin kyhätyllä propagandatutkimuksella. Maskit ovat 100 prosentin varmuudella täysin turhaa hygieniateatteria. Tämä ei ole mikään mielipidekysymys.
Minä käytän sen yhden putken mitä tarvii, eli kauppareissun ja lyhyen työkeikan tms, sitten laitan naulaan ja pinoan niitä siihen viikon tai parin verran, sitten käännän pinon toisinpäin ja otan vanhimman käyttöön. Virus kuolee muutamassa päivässä ja bakteereja en todellakaan perusterveenä pelkää. Jos pelkäisin, niin laitan maskit pakastimeen, siellä ne kuolee.
Ihan täysin turhaa käyttää vain hetken ja nakata roskiin. Mikä niissä olisi vikana? Ymmärrän, ettei monta päivää kannata käyttää ja likaista muutenkaan. Mutta tuollainen hetken käytetty roplaamaton maski on täysin kelvollinen.
Itse käytän maskia vain näön vuoksi, joten samaa käytän niin kauan kuin se ei näytä liian törkyiseltä.
Viikon tai enemmänkin samaa. Maski on auton tuhkakupissa jota ei siis ole käytetty varsinaiseen tarkoitukseen koskaan. Toinen on takin taskussa varalla. Riittää hyvin sosiaalista teatteria varten. Bää, bää, bää, bää, bää🐑