Miksi Sanna Marin on Sanna tällä palstalla, mutta Tytti Yli-Viikari Yli-Viikari?
Minua ainakin henkilökohtaisesti keljuttaa Marinin panettelu tai tytöttely etunimellä nimitettynä "Sannana" oletettavasti toisten naisten taholta. Lopettakaa jo!
Kommentit (38)
Voi sekottaa Tyttiin, joka tuppuroi.
Pälä Pälä Pälä Pälä pälä pälä pälä päläpälä pälä pälä
Siksi, koska pahasti mt-ongelmainen palstapersu tytöttelee, vähättelee, haukkuu, panettelee ja muuten vaan naisvihaa Marinia. Palstapersu on ihan sekaisin, sehän kuvittelee tasaisin väliajoin kirjoittelevansa täällä Marinin ja hänen avustajiensa kanssa. Sitä se teettää, kun avohoito ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska pahasti mt-ongelmainen palstapersu tytöttelee, vähättelee, haukkuu, panettelee ja muuten vaan naisvihaa Marinia. Palstapersu on ihan sekaisin, sehän kuvittelee tasaisin väliajoin kirjoittelevansa täällä Marinin ja hänen avustajiensa kanssa. Sitä se teettää, kun avohoito ei toimi.
T: Moka-Sannan palsta-avustaja
Perskutarallaa perskutarallaa perskutarallaa perskutarallaa perskutarallaa perskutarallaa perskutarallaa perskkutarallaa
MIKSI JUSSIA TÄÄLLÄ KUTSUTAAN SIVARI TARJOILIJAKSI 😂
Häh, en mä näe mitään pahaa siinä, että sanoo Sannaksi. Konteksti tietty. Tytöttely eri asia.
Se, että tunnistetaan jo etunimestä kertoo jotain. Sanotaanhan usein Sauliakin vaan Sauliksi.
MIKSI JUSSIA TÄÄLLÄ KUTSUTAAN SIVARI TARJOILIJAKSI 😄
MIKSI JUSSIA TÄÄLLÄ KUTSUTAAN SIVARI TARJOILIJAKSI 🤣
MIKSI JUSSIA TÄÄLLÄ KUTSUTAAN SIVARI TARJOILIJAKSI 😂
Sanna Marinista on tullut niin tuttu hahmo, meidän Sanna, että minä sanon häntä Sannaksi kaikella kunnioituksella. Samoin sanon Sauli presidentistä, koska hän on meidän Sauli.
Yli-Viikari nimeä käytän, koska nimi täsmää hennilön toiminnan kanssa.
MIKSI JUSSIA TÄÄLLÄ KUTSUTAAN SIVARI TARJOILIJAKSI 😊
MIKSI JUSSIA TÄÄLLÄ KUTSUTAAN SIVARI TARJOILIJAKSI 🤣
eikö pääasia ole ettei viher punikeille tule mitään seuraamuksia
Sanna, semmonen naapurintyttömäinen olemus.
PUPUJUSSI PUPUJUSSI PUPUJUSSI PUPUJUSSI PUPUJUSSI PUPUJUSSI PUPUJUSSI. 🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇
sannaa pitää kutsua kaliffiksi hän johdattaa onnellisen kansan punaiseen turmioon
Yliviikarointi on nykyään verbi. Katso:
https://mobile.twitter.com/Maaninkavaara/status/1376591778627870720