Miehen ystävän käytös
En tiedä miksi kirjoitan tästä tänne, mutta minulla ei ole ketään ystävää keneltä voisin kysyä neuvoa joten antaa mennä. Asia koskee mieheni ystävää. Vietimme iltaa yhdessä pienellä porukalla ja nyt mietin kerronko miehelleni hänen ystävänsä käytöksestä jota kutsun vaikka Mikaksi. Tehdään selväksi, että itse olin selvinpäin, Mika umpikännissä.
Saunottiin, mieheni lähti jo pois kun jäin vielä saunan puolelle Mikan kanssa. Menimme suihkuun samaan aikaan ja hän alkoi pestä yhtäkkiä vartaloani. Pidin tätä vähän outona, mutta annoin asian olla, minulla oli uimapuku päällä. Yhtäkkiä hän ujuttaa kätensä yläosan sisälle pesten rintavarustukseni. Ajattelin, että okei nyt riittää, peseydyn ja lähden pois, käsi yrittää käydä myös housuissani. Seuraavaksi hän ottaa kädestäni kiinni ja vie kohti sukukalleuksiaan. Riuhtaisin käteni irti ja lopetin tilanteen siihen. Olin niin hämmentynyt tilanteesta, että en osannut oikein tehdä mitään ja nyt syyllisyys kalvaa kun annoin näin tapahtua vaikka tiedän, että ei minun näin pitäisi tuntea ja itseäni tästä syyttää.
Mika on hyvä tyyppi, ikinä ennen ei ole näin käynyt vaikka ollaan monesti yhdessä juhlittu. Hän on myös itse parisuhteessa. En nyt tiedä kertoisinko miehelleni tästä episodista vai annanko olla. Mika oli niin kännissä ettei varmaan itse edes muista koko tapahtumaa. En halua rikkoa miesten ystävyyttä, en tiedä yhtään miten mieheni reagoisi jos kertoisin tästä. Jos tilanne olisi toisinpäin en haluaisi itse tietää näin käyneen, tällä tarkoitan, että joku omista ystävistäni olisi lähennellyt miestäni umpitunnellissa. Olemme mieheni kanssa naimisissa. Olisiko palstalaisilla neuvoja kerronko hänelle vai annanko asian olla, mitä te tekisitte?
Kommentit (26)
Jos tämä on totta niin anna olla.
Tosiaan jos oli räkäkännissä niin ei silloin tajua mitä tekee.
Jos teillä ei ole kameroita suihkussa niin unohda koko juttu.
En kyllä naisena tajua, miten annoit sen pestä tissejäsi :D
"Vietimme iltaa yhdessä pienellä porukalla ja nyt mietin kerronko miehelleni hänen ystävänsä käytöksestä jota kutsun vaikka Mikaksi."
Miksi et keksinyt nimeä myös miehen ystävälle?
Pidän jo sitä outona, että saunot miehesi ystävien kanssa.
0/5
Vierailija kirjoitti:
"Vietimme iltaa yhdessä pienellä porukalla ja nyt mietin kerronko miehelleni hänen ystävänsä käytöksestä jota kutsun vaikka Mikaksi."
En mymärrä, miksi näissä ylipäätään pitää keksiä mitään nimiä. Noin lyhyessä tekstissä voi vaan kirjoittaa "miehen ystävä".
Jos kerrot niin kerro heti, jos asia pitkittyy niin se mutkistuu. Kertoisin jos asia vaivaa. Kerro samat mitkä täälläkin. Että et halua rikkoa ystävyyttä yms. Itse tunnet miehesi parhaiten, miten ehkä reagoisi.
Känni poistaa estoja, mutta ei tee kenestäkään syyntakeetonta. En ole itse ollut koskaan niin kännissä että en muistaisi mitään jälkeen päin. Näin voi toki käydä, jos on viinan takia sammunut. Epäilen että Mika kyllä muistaa, mutta ei kehtaa ottaa puheeksi. Vältä jäämästä kaksin seuraavissa illanistujaisissa. Voi toistua jos asiaa ei mitenkään nyt käsitellä Mikan kanssa. Onneksi olit selvä tällä kertaa.
Seksifantasioille on omat fooruminsa.
Unohda.
Ei kaikesta tarvii tehdä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin tälle ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap kertoi että oli uikkarit päällä. Olen ns uskovainen ja silti saunonut uikkareissa ystäväporukalla (sekasauna) monta kertaa. En näe siinä mitään seksuaalista tai outoa. Käyhän ihmiset uimassakin. Onko siinäkin jotain outoa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän oli lamaantunut. Jos jotakin täysin yllättävää tapahtuu, ihminen voi mennä lukkoon. (Tilanne eteni varmasti muutenkin nopeasti.) Sitten kun omalle kohdalle sattuu niin ymmärtää ehkä paremmin. Aina jälkeenpäin keksii, miten olisi pitänyt toimia. Syyhän tässä on sen käyhmijän pelkästään, ei Ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta niin anna olla.
Tosiaan jos oli räkäkännissä niin ei silloin tajua mitä tekee.
Jos teillä ei ole kameroita suihkussa niin unohda koko juttu.
Räkäkännissä on estoton ja impulsiivinen, ei mieti seurauksia. Silti on se sama ihminen joka muulloinkin. Känniläinen on vastuussa tekemisistään samoin kuin selväkin. Jos teet minkä tahansa rikoksen kännissä, se ei ole lieventävä asianhaara oikeudessa. Jos aina pääsee kuin koira veräjästä kännin varjolla, käytös vain pahenee.
Hei,
a) ei ole sinun syytäsi tapahtunut
b) Yllättyneenä ei voi reagoida ns "oikein" tilanteeseen
Tapahtunut ei ole syytäsi, mutta et ehkä halua tehdä siitä numeroa. Jos toistuu, niin sitten.
Seksuaalinen ahdistelu on rikos. En ymmärrä miksi käskette unohtamaan ja vihjailette että oli Ap:n syy kun a) hän oli paikalla b) hän antoi sen tapahtua. Syy on AINA tekijän!
Vierailija kirjoitti:
On varmaan defenssi syyttää uhria, "mulle ei voi koskaan käydä samoin, koska en anna sen taoahtua". Nyt vähän empatiaa kehiin. Kuka tahansa voi joutua ahdistelun kohteeksi. Silloin ei ole reilua vielä lisäksi joutua syyllistetyksi asiasta. Tsemppiä Ap!
Seuraavat asiat vaikuttavat :
1. Miten paljon asia sinua vaivaa? Jotkut osaavat jättää tämmöiset kähmimiset omaan arvoonsa, eikä haittaa elämää. Toisia vaivaa asia pitkäänkin ja voi tulla jotain traumaa. Jos kuulut jälkimmäiseen joukkoon pitää sinun kertoa ihan oman mielenterveyden vuoksi. Kumpikaan suhtautuminen ei ole väärä, eikä siinä ole mitään pahaa, että seksuaalinen häirintä ahdistaa.
2. Miten "Mikan" käytös jatkuu, jos jatkuu ahdistavana tai yrittää flirttailla, silloin kertoisin. Jos pyytää anteeksi tai ei oikeasti muista mitään, niin voisin jättää kertomatta.
3. Tunnet puolisosi,haluaisiko hän asiaa kuulla? Minäkään en haluaisi, mutta tiedän ihmisiä joille pitäisi kertoa.
Tuo että tuollaisessa yllättävässä tilanteessa jäätyy, eikä osaa sanoa heti mitään tai lopettaa tilannetta on täysin normaali reaktio. Siitä ei pidä itseään syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5Ap kertoi että oli uikkarit päällä. Olen ns uskovainen ja silti saunonut uikkareissa ystäväporukalla (sekasauna) monta kertaa. En näe siinä mitään seksuaalista tai outoa. Käyhän ihmiset uimassakin. Onko siinäkin jotain outoa?
Saunotte talvella uikkarit päällä ja käytte suihkussa uikkarit päällä? Miksi ihmeessä sekasaunoa yhdessä, kun se estää peseytymisen.
Ei nyt tarvitsisi niitä Harlekin kirjojen sisältöjä tänne kirjoitella, ei ketään kiinnosta.