Miehen ystävän käytös
En tiedä miksi kirjoitan tästä tänne, mutta minulla ei ole ketään ystävää keneltä voisin kysyä neuvoa joten antaa mennä. Asia koskee mieheni ystävää. Vietimme iltaa yhdessä pienellä porukalla ja nyt mietin kerronko miehelleni hänen ystävänsä käytöksestä jota kutsun vaikka Mikaksi. Tehdään selväksi, että itse olin selvinpäin, Mika umpikännissä.
Saunottiin, mieheni lähti jo pois kun jäin vielä saunan puolelle Mikan kanssa. Menimme suihkuun samaan aikaan ja hän alkoi pestä yhtäkkiä vartaloani. Pidin tätä vähän outona, mutta annoin asian olla, minulla oli uimapuku päällä. Yhtäkkiä hän ujuttaa kätensä yläosan sisälle pesten rintavarustukseni. Ajattelin, että okei nyt riittää, peseydyn ja lähden pois, käsi yrittää käydä myös housuissani. Seuraavaksi hän ottaa kädestäni kiinni ja vie kohti sukukalleuksiaan. Riuhtaisin käteni irti ja lopetin tilanteen siihen. Olin niin hämmentynyt tilanteesta, että en osannut oikein tehdä mitään ja nyt syyllisyys kalvaa kun annoin näin tapahtua vaikka tiedän, että ei minun näin pitäisi tuntea ja itseäni tästä syyttää.
Mika on hyvä tyyppi, ikinä ennen ei ole näin käynyt vaikka ollaan monesti yhdessä juhlittu. Hän on myös itse parisuhteessa. En nyt tiedä kertoisinko miehelleni tästä episodista vai annanko olla. Mika oli niin kännissä ettei varmaan itse edes muista koko tapahtumaa. En halua rikkoa miesten ystävyyttä, en tiedä yhtään miten mieheni reagoisi jos kertoisin tästä. Jos tilanne olisi toisinpäin en haluaisi itse tietää näin käyneen, tällä tarkoitan, että joku omista ystävistäni olisi lähennellyt miestäni umpitunnellissa. Olemme mieheni kanssa naimisissa. Olisiko palstalaisilla neuvoja kerronko hänelle vai annanko asian olla, mitä te tekisitte?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä naisena tajua, miten annoit sen pestä tissejäsi :D
Voi hyvänen aika mikä kommentti, en minä siihen lupaa antanutkaan! Toivottavasti sinulle ei tule ikinä näin käymään. Ap
Mä olen saunonut miesystävieni ja hänen kavereidensa kanssa yhdessä. Idea on ollut aina mun miehen, en olisi itse niin piitannut.
Oon myös tullut rskatuksi ja hyväksikäytetyksi, ymmärrän hyvin tuon lamaantumisen. Hyvä että kuitenkin havahduit ja uskalsit laittaa vastaan.
Itse kertoisin, musta on inhottava valehdella ja jos asia tulee myöhemmin ilmi niin ollaan isommassa pulassa.
Miehillä nuo jutut on myös vähän erilaisia kun naisilla. Itse oon katkaissut kokonaan välit kaveriin joka on koettanut pokata mun miestä. Miehet vetää kerran turpaan, sopii ja unohtaa asian ja jatkaa kaveruutta.
Kiitos teille jotka olette asiallisesti vastanneet. Eilen iltaa kohden kun asiaa mietin alkoi se ahdistaa koko ajan enemmän. En toistaiseksi ole vielä kertonut miehelleni. Ap
En kyllä tajua yhtään syytä miksi et kertoisi?
Sit kun asia tulee myöhemmin ilmi niin miehesi syyttää sua valehtelijaksi. Mitä vastaat siihen kun hän kysyy miksi et heti kertonut?
On muakin joskus exien kaverit lähennelleet (ei tosin noin pahasti). Oon kertonut miehelleni ja ne huutaa toisilleen hetken ja siirtyy eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrot niin kerro heti, jos asia pitkittyy niin se mutkistuu. Kertoisin jos asia vaivaa. Kerro samat mitkä täälläkin. Että et halua rikkoa ystävyyttä yms. Itse tunnet miehesi parhaiten, miten ehkä reagoisi.
Känni poistaa estoja, mutta ei tee kenestäkään syyntakeetonta. En ole itse ollut koskaan niin kännissä että en muistaisi mitään jälkeen päin. Näin voi toki käydä, jos on viinan takia sammunut. Epäilen että Mika kyllä muistaa, mutta ei kehtaa ottaa puheeksi. Vältä jäämästä kaksin seuraavissa illanistujaisissa. Voi toistua jos asiaa ei mitenkään nyt käsitellä Mikan kanssa. Onneksi olit selvä tällä kertaa.
Mika oli perskännissä. Mika juo.... vaikka joku muu ei.
Ehkä kerrot sille mikalle mitä hän kännissä teki?
Ehkä mikan olisi aika lopettaa se räkäkännin ottaminen tai viinailu kokonaan.
Jos te saunotte yhdessä, iin ehkä tuissa porukassa voisi olla yhteinen sääntö siitä, että kukaan ei kännissä Yhteissauno. Siinä on tuo intiimirajan rikkominen niin helposti tehty ja joss olette vesistön vieressä, niin siinä on hukkumisriski.
Jos sua häiritsee, niin kerro.ja kyllä se sua häiritsee ainakin nyt.
Olisi ehkä hyvä puhua kaikkien teidän yhteisesti nuo saunomisen ja viinailun säännöt. Mika voi kännissä kouria ihan missä vaan.
Eikä se ole oikein, että sun tarvii ruveta olemaan varpaillasi.
Mikalla on alkoholiongelma ja se heijastuu moneen.
Parasta saada Mika lopettamaan toilailu ja kännäily ja sulle turvallinen olo.
Ei sun tarvi ottaa vastuuta siitä, jos aikuinen mies mikailee eiku mokailee.
Ens kerralla ei yhteissaunaan Mikan kanssa. Sulla on silloin menkat tai joku muu syy valmiina.