Oletko koskaan runkannut tai ottanut suihin tuntemattomalta?
Eli oletko koskaan runkannut tai ottanut suihin täysin tuntemattomalta ilman, että sitä on edeltänyt tutustuminen? Olen kuullut, että jotkut sopii tälläisiä tapaamisia. Onko tämä kovin yleistä vai ihan huijausta?
Itse olen nuorena runkannut vanhempaa miestä joka esitteli kovaa kaluaan ja houkutteli koskemaan sitä. Uteliaisuuttani runkkasin sitä hetken ja poistuin sitten paikalta vaikka hän olisi halunnut, että otan suihin ja riisun paitani.
Kommentit (35)
Minulla on vain 2kpl yhden yön suhteita viimeisen 7 vuoden ajalta, mutta molemmat naiset kyllä ottivat ahnaasti suihin ihan oma aloitteisesti. Toinen oli vielä ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa syväkurkku suikkari mitä olen saanut. Suihinottoja kyllä edelsi molemmissa tapauksissa se että olin jo nuollut naisille ainakin yhdet orgasmit.
Olen ottanut tuntemattomalta suihin ja myös runkannut tuntematonta.
Kiva katsoa kun miehen kroppa jännittyy, vavahtaa ja mälli lentää.
Sama jäykistyminen jaloissa kun itsellänikin juuri ennen orgasmia.
En tuntemattomalta. Puolituttua kaverin kaveria runkkasin baarin vessassa aikoinaan ja se runkkasi mua. Oli eka ja vika kerta kun nähtiin, eli kai se oli käytännössä tuntematon.
Oon pysähtynyt moottoritien levareille. Siellähän näitä runkkareita riittää, pari kertaa oon runkannut itseäni samalla kun toinen tuntematon on tehnyt vieressä samaa. Kerran oon antanut toisen kokeilla runkata. HeteroM
Olen. Työmatkalla kauna sitten jossain ihme seksibaarissa Amsterdamissa...otin suihin ja joku toinen mies samalla kähmi jalkoväliäni. kiihotti, mutta ei nussittu. Olisin halunnut tai ainakin antanut naida.
Nyt en enää menisi sinne. rva44
Vierailija kirjoitti:
Oon pysähtynyt moottoritien levareille. Siellähän näitä runkkareita riittää, pari kertaa oon runkannut itseäni samalla kun toinen tuntematon on tehnyt vieressä samaa. Kerran oon antanut toisen kokeilla runkata. HeteroM
Siis pysähdyt ja nouset autosta ja nojailet siihen autoon runkkaillen menemään
ja joku vain tulee viereen ja alkaa myös runkkailemaan siinä?
Olen minäkin pysähtynyt levarille joskus lisäämään pissapojan nestettä ja kerran piti öljyäkin lisätä,
mutta tähän mennessä en ole ketään nähnyt runkkailemassa.
Vai enkö vain ole huomannut? Yleensä aika äkkiä hoitunut nuo autonhuollolliset toimenpiteet ja täytyy sanoa, että en ole kyllä siinä tilanteessa tullut runkkailujuttuja edes miettineeksi.
Joo olen. Olin 14-vuotiaana harrastusryhmän kanssa ruotsinlaivalla kisareissussa, ja illanvietoissa tapasin kaksi nuorta miestä. He olivat hauskoja, ja menin heidän kanssaan heidän kansipaikoille, jotka olivat tavallinen juttu tuolloin 80-luvun lopulla. He ehdottivat seksiä, mutta kieltäydyin yhdynnästä ja siitä, että olisivat koskeneet minuun, sillä halusin ne kokemukset vasta sitten kun minulla olisi poikakaveri. Pyysin heiltä saada kokeilla suihinottoa, sillä seksi ja penikset kiinnostivat minua hurjasti. He toki suostuivat, ja näin sain ekat bloukkakokemukseni. Se oli ihanaa, molemmat antoivat minun tutustua kulleihin kaikessa rauhassa ja omaan tahtiini. Tästä jäi tosi hyvä muisto, ja suuri innostus suuseksin antamiseen. On edelleen mun suosikkijuttu seksissä.
Olen, nuorempana ollessani reissussa Italiassa. Oltiin kavereiden kanssa baarissa ja siihen tuli miehiä meidän kanssa tanssimaan. Jotenkin se meni siihen, että vetäydyin baarin nurkkaan yhden miehen kanssa. Mä runkkasin häntä ja hän sormetti mua. Kummatkin tuli ja sitten nolosti naureskellen jatkettiin omille teillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pysähdyt ja nouset autosta ja nojailet siihen autoon runkkaillen menemään
ja joku vain tulee viereen ja alkaa myös runkkailemaan siinä?
Olen minäkin pysähtynyt levarille joskus lisäämään pissapojan nestettä ja kerran piti öljyäkin lisätä,
mutta tähän mennessä en ole ketään nähnyt runkkailemassa.
Vai enkö vain ole huomannut? Yleensä aika äkkiä hoitunut nuo autonhuollolliset toimenpiteet ja täytyy sanoa, että en ole kyllä siinä tilanteessa tullut runkkailujuttuja edes miettineeksi.
Sama juttu minulla. Olen usein pysähtynyt esim. soittamaan puhelua tai lähettämään mailia. Joskus pysähdyn ihan vaan jaloittelemaan ja venyttelemään pitkän matkan aikana. Mutta en ole runkkareita nähnyt, tosin, en ole niitä etsinytkään.
Kannattaa ajella silmät auki. Etelä-Suomessa on tiettyjä tähän tarkoitukseen vakiintuneita levareita, kuten Janakkalassa sekä Porvoossa.
Homma voi mennä esim niin, että poikkeat sinne metsään kuselle, niin kas kummaa siihen tuleekin toinen kaveri viereen, kaivaa sepaluksen auki ja ravistelee muutakin kuin tipat pois.
Lisätietoa aiheesta cruisingmap.net
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajella silmät auki. Etelä-Suomessa on tiettyjä tähän tarkoitukseen vakiintuneita levareita, kuten Janakkalassa sekä Porvoossa.
Homma voi mennä esim niin, että poikkeat sinne metsään kuselle, niin kas kummaa siihen tuleekin toinen kaveri viereen, kaivaa sepaluksen auki ja ravistelee muutakin kuin tipat pois.
Lisätietoa aiheesta cruisingmap.net
Ja älkää sitten laittako näiden perään mitään nimimerkkiä ”hetero” tms. koska ihan perushomoiluahan tuo on!
Olen. Ravintoloiden Vessoissa, jatkoilla yms.. yhden illan jutuista suurin osa olleet tuntemattomia. Nimiä en muista tai muistele.
Miesystäväni iski minut kysymällä haluanko koskea hänen muniaan. En tuntenut häntä entuudestaan.
Aina ne baaripanot on tuntemattomia. Jos muutaman tunnin juttelee ja tanssii niin se ei ole tutustumista. Tai jos chatista etsii panon ja tapaa jo parin tunnin päästä. Eli olen.
Aikoinaan olen katsellut kun itsensäpaljastaja runkkasi mulle ja mun kaverille. Oli lähinnä huvittavaa kun vatkasi pientä piliä ja ruiskutti mällit maahan.
Olen myös runkannut miespuolista kaveria läpällä ja ottanut suihinkin toiselta bileissä yllytettynä. Samallalailla mun tissejä on nuoltu ja pillua räplätty. Hauskaa se vain on ollut.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tämä kuvio selkeni. Ja muistui mieleen yksi tapaus, jota ihmettelin, mutta en silloin osannut yhdistää runkkailuihin.
Yhdellä kesälomareissulla pysähdyin Norjassa levarille siihen asfaltin reunalle ja ihmettelin, kun joku mies näkyi olevan kauempana metsikössä kusella. Kun lähdin takaisin autolleni, niin kohta se heppu kans lähti kävelemään autolleen.
Ajattelin, että onpa häveliäitä nämä norjalaiset, kun eivät viitsi siinä ihan levarin reunassa julkisesti kuseskella, niin kuin monet suomalaiset miehet tekevät.
Ei siskon miehen kaveri lauantaina kovin tuttu ollu... Eikä ole vieläkään, mutta hyvä oli... Mitäs otti oma mies liikaa kuppia....
Kerran uimarannalla uimassa ollessa olen yhdeltä pojalta vetänyt housut alas ja ottanut kiinni kullista ja runkannut kovaksi. Jätin sen sitten sinne kulli pystyssä ja palasin takaisin rantaan. Meni hetki ennen kuin se kehtasi tulla vedestä pois :)
Sovittiin netissä ja sähköpostilla autotreffit yhden opiskelijamimmin kanssa. Treffipäivänä poimin hänet kyytiin sovitusta paikasta ja hän neuvoi tien hiljaiselle parkkipaikalle. Parkkipaikalla siirryttiin takapenkille ja hän riisuutui. Nuolin hänelle orkun ja hän otti multa suihin.
Ei kyselty nimiä eikä puhelinnumeroita. Sovittiin että s-postaillaan kun taas tuntuu siltä.
En todellakaan ole.