Oletko koskaan runkannut tai ottanut suihin tuntemattomalta?
Eli oletko koskaan runkannut tai ottanut suihin täysin tuntemattomalta ilman, että sitä on edeltänyt tutustuminen? Olen kuullut, että jotkut sopii tälläisiä tapaamisia. Onko tämä kovin yleistä vai ihan huijausta?
Itse olen nuorena runkannut vanhempaa miestä joka esitteli kovaa kaluaan ja houkutteli koskemaan sitä. Uteliaisuuttani runkkasin sitä hetken ja poistuin sitten paikalta vaikka hän olisi halunnut, että otan suihin ja riisun paitani.
Kommentit (35)
Levareilla on tosiaan ihana rankata ja ottaa toiselta suihin. Runkata omaa ja toisen munaa yhtäaikaa. Mahtavinta on kun näkee toisen orkun ja sperma lentävän. Onkohan kukaan oikein pannu la varilla.
Eikö homomiehillä ole muuta hommaa kun pyöriä vauva.fissä. Esimekiksi töitä, vai syrjäyttääkö homous teidän yhteiskunnan ulkopuolelle
Vierailija kirjoitti:
Eikö homomiehillä ole muuta hommaa kun pyöriä vauva.fissä. Esimekiksi töitä, vai syrjäyttääkö homous teidän yhteiskunnan ulkopuolelle
Olen bi ja seurustelen naisen kanssa. Levareillaa kävin nuorena, en enää.
Olisiko noilla levareilla käyttöä halukkaalle naiselle? Vai onko ne homoja vain siellä?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko noilla levareilla käyttöä halukkaalle naiselle? Vai onko ne homoja vain siellä?
Pitkiä kusikaaria sohottavia homoja... kaltaisiasi
Festareilla puskapissakyttääjiä on usein. On muutama samalla runkannut ja yksi ehdottanut panoja teltalla muna pystyssä. En mennyt, koska oma kulta riittää.
Varmasti nainen saisi kyytiä jos paikalle uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Missä on lukenut että kysymys on vain miehille?
Homomiesten vastausinnokkuus kertoo sen
ei mun yhdenyönjutut oo ennalta tuttujen kanssa eli kyllä
Puolitutun kanssa kyllä. Oltiin sopivassa humalatilassa pullon pyöristystä pienessä porukassa. Teot muuttui koko ajan härskimmäksi. Kun pullo pysähtyi mun kohdalle, niin tehtävänä oli ottaa vastapäätä olevalta mieheltä suihin loppuun asti. Minä reippaana tyttönä tein työtä käskettyä.
Suihin olen ottanut muutaman kerran tuntemattomalta mieheltä. Tosin hekin ovat nuolleet minut orgasmiin, joten varmaan tasoissa ollaan oltu.
Levarilla tuntemattomien miesten kalujen imeminen kusikaarien jälkeen on kiihoittavinta mitä tiedän. ;P
M30