Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan runkannut tai ottanut suihin tuntemattomalta?

Vierailija
04.04.2021 |

Eli oletko koskaan runkannut tai ottanut suihin täysin tuntemattomalta ilman, että sitä on edeltänyt tutustuminen? Olen kuullut, että jotkut sopii tälläisiä tapaamisia. Onko tämä kovin yleistä vai ihan huijausta?

Itse olen nuorena runkannut vanhempaa miestä joka esitteli kovaa kaluaan ja houkutteli koskemaan sitä. Uteliaisuuttani runkkasin sitä hetken ja poistuin sitten paikalta vaikka hän olisi halunnut, että otan suihin ja riisun paitani.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pysähtynyt moottoritien levareille. Siellähän näitä runkkareita riittää, pari kertaa oon runkannut itseäni samalla kun toinen tuntematon on tehnyt vieressä samaa. Kerran oon antanut toisen kokeilla runkata. HeteroM

Levarilla tuntemattomien miesten kalujen imeminen kusikaarien jälkeen on kiihoittavinta mitä tiedän. ;P

M30

Vierailija
22/35 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levareilla on tosiaan ihana rankata ja ottaa toiselta suihin. Runkata omaa ja toisen munaa yhtäaikaa. Mahtavinta on kun näkee toisen orkun ja sperma lentävän. Onkohan kukaan oikein pannu la varilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö homomiehillä ole muuta hommaa kun pyöriä vauva.fissä. Esimekiksi töitä, vai syrjäyttääkö homous teidän yhteiskunnan ulkopuolelle

Vierailija
24/35 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö homomiehillä ole muuta hommaa kun pyöriä vauva.fissä. Esimekiksi töitä, vai syrjäyttääkö homous teidän yhteiskunnan ulkopuolelle

Olen bi ja seurustelen naisen kanssa. Levareillaa kävin nuorena, en enää.

Vierailija
25/35 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pi??

Mitä se on? Oletko pipi

Vierailija
26/35 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko noilla levareilla käyttöä halukkaalle naiselle? Vai onko ne homoja vain siellä?

Vierailija
27/35 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko noilla levareilla käyttöä halukkaalle naiselle? Vai onko ne homoja vain siellä?

Pitkiä kusikaaria sohottavia homoja... kaltaisiasi

Vierailija
28/35 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla puskapissakyttääjiä on usein. On muutama samalla runkannut ja  yksi ehdottanut panoja teltalla muna pystyssä. En mennyt, koska oma kulta riittää.

Vierailija
29/35 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti nainen saisi kyytiä jos paikalle uskaltaisi.

Vierailija
30/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on lukenut että kysymys on vain miehille?

Vierailija
31/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiesten vastausinnokkuus kertoo sen

Vierailija
32/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun yhdenyönjutut oo ennalta tuttujen kanssa eli kyllä

Vierailija
33/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitutun kanssa kyllä. Oltiin sopivassa humalatilassa pullon pyöristystä pienessä porukassa. Teot muuttui koko ajan härskimmäksi. Kun pullo pysähtyi mun kohdalle, niin tehtävänä oli ottaa vastapäätä olevalta mieheltä suihin loppuun asti. Minä reippaana tyttönä tein työtä käskettyä. 

Vierailija
34/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiki tuntemattomalta en

Vierailija
35/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin olen ottanut muutaman kerran tuntemattomalta mieheltä. Tosin hekin ovat nuolleet minut orgasmiin, joten varmaan tasoissa ollaan oltu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän