Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako paikkaa teillä on, jonne saatte päivälliskutsuja?

Vierailija
04.04.2021 |

Mulla ei yhtään. Itse kyllä kestitsen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9. Ja kutsumme itse 1-4x kuukaudessa ystäviä, sukua tai perhettä meille syömään. 

Laitetaan ruokaa pitkän kaavan mukaan, on rapujuhlia yms. Tai sitten vain soitetaan että nyt on peuranpaisti uunissa ja kanttarelliskastike tulossa, tuletteko syömään. Aina kuitenkin jotain pientä tuossakin alkuun ja kakku tai piiras jälkkäriksi, vähintään jäätelöä. Hyvää viiniä. 

Viimeksi oli syöjiä perjantaina, seuraavan kerran varmaan ensi lauantaina tulijoita. Aikaa kuluu 4-8 tuntia pöydän ääressä helposti!

Tässä varmaan taustalla karjalainen/suomenruotsalainen verenperintö, meille ihan luonnollista. Ei mitään pönöttämistä vaan enemmän sellaista rentoa italialaistyylistä yhdessäoloa

Kylläpä on hienoa... karjalaista/suomenruotsalaista ja vieläpä italialaista... Hyvin harva suomalainen laittaa ruokaa kovinkaan usein minkään "pitkän kaavan" mukaan tai pitää rapujuhlia, ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.

Vierailija
22/22 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka pitäisi päivälliskutsuja. Mummolla ja äitillä käydessä saan ruokaa, en tiedä lasketaanko ne sitten :D

Lasketaan, jos kutsutaan syömään valmiiseen pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi