Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa päättää mitä elämältä haluan

Vierailija
04.04.2021 |

Olen 24v ja sellaisessa tilanteessa, että töitä on, mutta voisi olla vielä hyvä väli hakea opiskelemaan jotain mikä kiinnostaa enemmän (ympäristöala, maatalous, eläimet.... tms). Nyt olisi mahdollisuus muuttaa kotiseudulta pois ja kokea joku uusi jännittävä isompi kaupunki ja sen hulinat. Mutta oon konenut jo tän Jyväskylän hulinat ja ne oli hauskaa vaan hetken.

Toinen mahdollisuus olisi muuttaa maaseutuoppilaitoksen perässä maaseudulle, mikä jotenkin kutkuttaa vähän ajatuksena. Pääsisi lähemmäs järviä, joissa voi veneillä ja haavetta omasta hevosesta. Mietin vain, olenko siellä maalla sitten ihan jumissa kaikkien eläinten ja muiden kanssa ja julkisen liikenteen ollessa hyvin huono. Olisinko vaan yksinäinen, vai tuntuisko se tavallaan vapauttavalta, kun ois edullisesti mahdollista hankkia ehkä ihan omakin paikka, johon voi pihalle kyhäillä ihan mitä vaan. Lapsuuden olen asunut lähes maaseudulla ja silloin se ei kyllä tuntunut hauskalta, mutta itse voisin tietysti tehdäkin sillä omalla maalla jotain jännittävämpää kuin viljellä kasvimaata. Hevonen, kylpypalju, rantasauna, retkeily, pihalla nukkuminen ym. kiinnostaa, sitten kun niihin on varaa. Puolisoa ei ole ja varmaan perheen joskus haluaisin, mutta en tiedä onko se edes mahdollista jos muuttaa ihan jonnekkin kuuseen. Olen kyllä aika hippi ja mielestäni perhe vois olla muutakin kuin biologiset lapset ja elämän kumppani voisi olla yhtä hyvin joku hyvä kaveri, kuin romanttinen puoliso.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä