Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin vasta nyt mistä nimitys "p""uralli" oikein tulee! Tähän asti olen ihmetellyt, miksi jotkut puhuvat korttelirallista tuolla nimellä joka ei ole ollenkaan kuvaava

Vierailija
04.04.2021 |

Kaikkea sitä :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpolla oli asiaa.

Vierailija
2/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, kun kokee äkkiä jonkun tuollaisen herätyksen! Minä tajusin vasta aikuisena mikä on se sampituuli jossa enkelit  lentää.

Vierailija
4/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä se sitten tulee?

Vierailija
5/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mietin milloinhan tuo termi on keksitty. Käytettiin sitä ainakin jo 80-luvun puolessa välissä. Meneeköhän sitten 70-luvun keksinnöksi?

Vierailija
6/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluralli tulee siitä kun kun kylän miehet käy vuorotellen jonkun vosun pi llua kokeilemassa. Rallitellaan siinä ympärillä.

Vierailija
7/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä se sitten tulee?

Autot on pysäköity kirkkoveneen mallisesti

Vierailija
8/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Corolassa kaks karvanoppaa ja p''luvalot jo vuonna -82. Voi kun silloin ois ollut tuollainen farkku-Mondeo...

Vierailija
9/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilluralli tulee siitä kun kun kylän miehet käy vuorotellen jonkun vosun pi llua kokeilemassa. Rallitellaan siinä ympärillä.

No ei nyt sentään kokeilemassa mutta vonkaamassa... yritystä pitää aina olla, muuten jää pian ilman.

Vierailija
10/10 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään mietin milloinhan tuo termi on keksitty. Käytettiin sitä ainakin jo 80-luvun puolessa välissä. Meneeköhän sitten 70-luvun keksinnöksi?

Eikös tämä ilmiö alkanut joskus 70-luvun puolivälissä jatkuen tuonne 90-luvun lamaan asti. Itse Karpo kävi tuomassa yhdelle meidän kylän jäkätijäkäti-mummolle kaasunaamarin kun oli muka niin kovat rallit...

Kävin pari vuotta sitten ohi ajaessani entisen kotikaupunkini kartsalla heittämässä ringin. Ei ketään missään vaikka oli perjantai-ilta ja kello 10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän