Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30 neliön yksiö Kivistöstä 180000 euroa ! Oikeesti! Luulin, että oli painovirhe, kun lehdessä oli ilmoitus, mutta tarkastin netistä...

Vierailija
04.04.2021 |

Siis kuka hullu maksaa tuollaisia summia päästäkseen asumaan keskelle rakennustyömaata meluisan moottoritien viereen paikkaan, jossa ei ole mitään palveluja ja on pitkä matka joka suuntaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali hinta. Miten joku jaksaa järkyttyä tuosta? Minä olisin ihmetellyt, jos hinta olisi 300 000 euroa. 

Miljoona markkaa yksiöstä betonilähiössä normaalia?

Vierailija
22/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tosta ajaa 7km Klaukkalaan, saa samalla hinnalla 60 neliöisen kolmion keskellä palveluita.

Jos haluaa Klaukkalaan, joo. Jos ei halua, niin mitä väliä, vaikka sieltä saisi 200 neliöisen okt:n? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali hinta. Miten joku jaksaa järkyttyä tuosta? Minä olisin ihmetellyt, jos hinta olisi 300 000 euroa. 

Sellaisia hintoja noista pyydetään, joten kyllä, normaalia. Kannattaa katsoa sanakirjasta normaalin määritelmä, jos sitä ei vielä tunne. Se on sitten ihan eri asia, mitä sinä haluat asunnosta maksaa.  

Vierailija
24/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia hintoja noista pyydetään, joten kyllä, normaalia. Kannattaa katsoa sanakirjasta normaalin määritelmä, jos sitä ei vielä tunne. Se on sitten ihan eri asia, mitä sinä haluat asunnosta maksaa.  

Mutta osaako joku selittää, miksi joku haluaa sinne, kun samalla hinnalla esim. peruskorjattuja 50-luvun asuntoja paljon paremmilta paikoilta. Peruskorjattu = sisältä kuin uusi.

Vierailija
25/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin juuri täältä pikkukaupungista 70 m2 rivitalokämpän järven rannalta. Oma ranta ja kaikkea, soutuvene tuossa takapihalla. Palvelut alle 1km päässä.

Maksoi 120 000.

Vierailija
26/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivistö on muistaakseni Vantaalla. 50000 euroa alaspäin niin voisin harkita. Tuolla hinnalla kukaan täysijärkinen ei osta.

Vierailija
27/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Larussa tuossa kadun toisella puolella oli kaupan vanhan talon yksiö n. 300000e ja meni kaupaksi melkein heti. Metroasema on toki melko lähellä, mutta silti.....

Vierailija
28/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen markkoja? Ihan käypä tapa nykyäänkin toi kuudella kertominen?

Vierailija
29/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä Larussa tuossa kadun toisella puolella oli kaupan vanhan talon yksiö n. 300000e ja meni kaupaksi melkein heti. Metroasema on toki melko lähellä, mutta silti.....

Minä puhuinkin asunnoista, jotka ovat Kivistössä tai siellä päin. Lauttasaari on ihan eri asia.

Vierailija
30/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa uuden yksiön juuri tuota halvemmalla? Pikkukaupungeissakin hinnat uudiskohteiden yksiöissä ovat alkaen 5000€/m2.

Vierailija
31/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta osaako joku selittää, miksi joku haluaa sinne, kun samalla hinnalla esim. peruskorjattuja 50-luvun asuntoja paljon paremmilta paikoilta. Peruskorjattu = sisältä kuin uusi.

Miksi ja miksi? Miten voi olla niin vaikea keksiä syitä? Jos vaikka on työpaikka siellä suunnalla tai muuten sopivasti radan varrella, ja pääsee siten helposti junalla töihin. Ei ole järkeä muuttaa Roihuvuoren 50-lukulaiseen asuntoon, jos työpaikka on lentoasemalla tai Ilmalan postikeskuksessa, eikä autoakaan käytössä. Ehkä sopivan kokoinen asunto löytyy sopivaan aikaan juuri Kivistöstä ja omat ikääntyvät vanhemmat asuvat vanhan Kivistön puolella ja heitä pääsee siten helposti auttamaan (on varmasti vaikea kuvitella sellaista skenaariota, jos on erittäin itsekäs ihminen). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme